• امروز : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
کل 537 امروز 0
0
0
فرماندار تنگستان:

۳۸ پنل خورشیدی در تنگستان راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 4011
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
۳۸ پنل خورشیدی در تنگستان راه‌اندازی شد
فرماندار تنگستان گفت: تنگستان در جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره ۱۸ بیش از ۶۱ درصد پرداخت داشته که نسبت شهرستان‌های دیگر استان از وضعیت بهتر برخوردار بوده است.

به گزارش پابگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی در جلسه کار گروه اقتصادی شهرستان تنگستان اظهار کرد: تنگستان در جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره ۱۸ بیش از ۶۱ درصد پرداخت داشته که نسبت شهرستان‌های دیگر استان از وضعیت بهتر برخوردار بوده است.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه ۳۸ پنل خورشیدی در سطح شهرستان نصب و راه اندازی گردیده گفت: در بحث تسهیلات پنل‌های خورشیدی که نیاز است بیشتر به آن پرداخت شود در دستور کار برنامه‌های اشتغال‌زایی سال ۱۴٠۳ می‌باشد که براساس تدوین برنامه نوشته شده و شناسایی افراد باید با دقت این فرایند دنبال گردد.

وی ادامه داد : باید در شهرستان تلاش شود جهت جذب تسهیلات اجرای پنل‌های ۵ کیلو واتی خورشیدی اقدامات لازم صورت گیرد.

لطفی اضافه کرد : در بحث نصب پنل‌های خورشیدی و اشتغال‌زایی مدد جویان کمیته امداد با توجه به اینکه شهرستان دو مرکز حمایت کمیته امداد امام(ره) دارد اجرای ۱۲ مورد نصب پنل خورشیدی خیلی زیاد نمی‌باشد.

فرماندار تنگستان در ادامه تصریح کرد: با توجه به ظرفیت خوب تنگستان درحوزه آبزی پروری در بخش دلوار نیاز است درحوزه مرکزی شهرستان نیز با توجه به ظرفیت این بخش درحوزه مختلفی که دارد مشاغل زنجیره‌ای ایجاد گردد تا همه افراد بتوانند از این برنامه استفاده نمایند.

وی یادآور شد: بنیاد علوی در شهرستان نقاطی که مورد هدفشان می‌باشد هم در بخش مرکزی و هم دلوار مشخص نمایند و بخشداران مرکزی و دلوار با توجه به حوزه کاریشان روستاها می‌باشد دهیاران و شوراهای اسلامی را برای اجرای طرح های اشتغال‌زا در روستاهای توجیه نمایند.

لطفی از بخشداران مرکزی و دلوار خواستند در روستاهای شهرستان شورای اشتغال برای روستاها تشکیل دهند.

فرماندار تنگستان خاطر نشان کرد : اگر نیاز است دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ و یا آموزشی داشته باشند تعداد افراد با زمان آموزش را مشخص نمایند تا فنی و حرفه‌ای براساس زمان اعلام شده آموزش‌های لازم ارائه نماید.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه تا انتخابات هشت تیر ماه برگزاری دوره چهاردهم ریاست جمهوری زمان زیادی باقی نمانده است برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی تلاش بیشتر در سطح شهرستان صورت گیرد.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=4011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.