• امروز : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
کل 537 امروز 0
0
0
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان تنگستان:

کمک‌های خیرین گره‌گشای مشکلات بهداشت و درمان است

  • کد خبر : 4006
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
کمک‌های خیرین گره‌گشای مشکلات بهداشت و درمان است
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: مجمع خیرین سلامت می‌تواند به‌عنوان یک بازوی قوی در کنار سلامت جامعه قرار بگیرد و با این مجمع می‌توان کمک‌های خیرین سلامت را هدفمند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، فرامرز صیادی در اولین مجمع خیرین سلامت تنگستان در این شبکه اظهار کرد: همواره کمک‌های خیرین سلامت در بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی گره‌گشای مشکلات بهداشت و درمان بوده است و باید کوشید با هدفمند کردن این کمک‌ها بیش‌ از پیش مردم را از آن بهره‌مند ساخت.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: مجمع خیرین سلامت می‌تواند به‌عنوان یک بازوی قوی در کنار سلامت جامعه قرار بگیرد و با این مجمع می‌توان کمک‌های خیرین سلامت را هدفمند کرد.

وی تصریح کرد: شهرستان تنگستان با ۸۵ هزار نفر جمعیت و بافت عمدتاً روستایی نیاز به همیاری خیرین سلامت دارد که امیدواریم با تشکیل این مجمع با افزایش امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در بهبود و ارتقاء خدمات به مردم موفق‌تر باشیم.

صیادی تاکید کرد: خدمات سلامت دارای گستردگی بسیاری است تا جایی که از پیش از تولد یک نوزاد تا دوران پیری این خدمات ادامه دارد و این مهم خود اهمیت توجه به مسئله سلامت توسط خیرین سلامت را بیش‌ از پیش مشخص می‌کند.

خوشا به حال انسان‌هایی که خودشان را در مقابل خدا ناچیز می‌بینند و دست افتادگان و دیگران را می‌گیرند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبدالهی اظهار کرد: خوشا به حال انسان‌هایی که خودشان را در مقابل خدا ناچیز می‌بینند و دست افتادگان و دیگران را می‌گیرند.

مسئول اداره سازمان‌های مردم‌ نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تقدیر از خیرین سلامت اظهار کرد: نیکی و نیکو بودن تنها در عبادت کردن نیست بلکه کسی که با محبت و از سر شوق به دیگران هدیه می‌کند کاری که انجام می‌دهد از عمل کسی که هرروز در حال عبادت است بهتر و بالاتر است.

وی تصریح کرد: به گفته پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم فرمودند ابن عبّاس
دارای انسان با صدقه دادن کم نمی‌شود بنابراین نترسید و دارایی‌تان را درراه خدا اعطا کنید.
منبع: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان
انتهای‌خبر

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=4006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.