• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
امام جمعه موقت اهرم:

سیره رئیس جمهور شهید الگوی مسئولان شود

  • کد خبر : 3604
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
سیره رئیس جمهور شهید الگوی مسئولان شود
امام جمعه موقت اهرم گفت: مسئولان باید سبک، سیاق و سیره رئیس جمهور آیت‌الله شهید رئیسی را الگوی خود در کارهای قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی جمالی در خطبه‌های نماز جمعه اهرم اظهار کرد: حضرت امام علی(ع) در نهج البلاغه می‌فرماید مردم دنیا مانند کسانی هستند که دور یک مردار جمع شدند و از آن تغذیه می‌کنند.

امام جمعه موقت اهرم اضافه کرد: خداوند سفره‌ای پهن کرده و بهترین بندگانش را فرستاده برای اینکه به این مردم بگوید خداوند سفره‌ای پر از نعمت برای شما پهن شده اما مردم این فرستادگان را مسخره کردند و فرستادگان خدا را کشتند و از مردار هنوز تناول می‌کنند.

وی تصریح کرد: کسی در این دنیا نیامد که تا ابد باقی بماند اگر قرار بود کسی باقی بماند انبیا الهی باقی می‌ماندند.

جمالی با اشاره به شهادت رئیس جمهور ایت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش خاطرنشان کرد: چهار ویژگی ممتاز از خصلت‌های رئیس جمهور آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی، ایمان به آرمانهای اسلام و انقلاب، ساده زیستی، مردمی بودن و تلاش و خستگی ناپذیری او بود که خود یک الگویی برای مسئولان نظام ما و یک درس برای انتخاب رئیس جمهور آینده است.

مهدی جمالی اضافه کرد: رئیس جمهور آینده و مسئولان کشوری باید سبک، سیاق و سیره رئیس جمهور آیت‌الله شهبد سید ابراهیم رئیسی را الگوی خود در کارهای قرار دهند.

امام جمعه موقت اهرم اضافه کرد: رئیس جمهوری که اشرافی زندگی و با مردم خودش تند خو و بد دهان باشد ولی با کشورهای بیگانه چنان خوش رو باشد که تا ته دهانش پیدا باشد این مناسب نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی ادامه داد: مردم باید تلاش کنند در انتخابات ریاست جمهور آینده کسی را انتخاب کنند که همانند آیت‌الله شهید رئیسی باشد.

جمالی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکایی افزود: نامه‌های مقام معظم رهبری به دانشجویان و جوانان کشورهای غربی و آمریکایی اکنون به بار نشسته، و در سرتاسر آمریکا نصایح و پندهای آگاهی بخش معظم له موجبات بلوغ فکری و انسان دوستی دانشجویان را در کنار ساحت علم بارزتر و عینی تر کرده و این نتیجه تداوم گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های آمریکایی است.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.