• امروز : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
کل 537 امروز 0
0
1
در شهرستان تنگستان در نظر گرفته شده است؛

۷٠ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار

  • کد خبر : 4106
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
۷٠ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار
رئیس ستاد انتخابات شهرستان تنگستان گفت: در شهرستان تنگستان ۷٠ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات در روز جمعه هشت تیرماه در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی در جلسه با نمایندگان فرماندار ضمن تسلیت فرارسیدن چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش یاد و خاطر همه شهدا و این شهیدان گرامی داشت و اظهار کرد: همه پیش بینی‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین انتخابات دوره ریاست جمهوری در تنگستان بر اساس فرآیندها، طبق تقویم و زمانبندی ستاد انتخابات کشور در شهرستان فراهم است.

رئیس ستاد انتخابات تنگستان با اشاره به اینکه با توجه به نظر سنجی‌هایی که صورت گرفته انتظار می‌رود مشارکت بسیار خوبی مردم در این دوره انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند، گفت: در شهرستان تنگستان ۷٠ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات در روز جمعه هشت تیرماه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به وضعیت جوی منطقه که دارای گرمای هوا بالایی در این ایام است اضافه کرد: به منظور رفاه حال مراجعه کنند در روز انتخاب برای جهت انداختن آراء خود به صندوق‌های اخذ رأی امکانات سرمایشی لازم در محل شعب پیش بینی شده است مشکلی در این خصوص نخواهد بود.

لطفی با بیان اینکه وظیفه ماست که انتخابات بصورت سالم، منظم و با کیفیت بخواهیم به نفع یا علیه کسی اظهار نظری داشته باشیم خاطرنشان کرد : به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این دوره از انتخابات با هماهنگی اعضای شورای تامین شهرستان همه نکات امنیتی و انتظامی اتخاذ شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تنگستان ادامه داد: با توجه به اینکه احراز هویت افراد با استفاده از دستگاه‌های احراز هویت انجام می‌شود رأی دادن فقط با ۲ مدرک شناسنامه و کارت ملی امکان‌پذیر است.

وی حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را نماد اقتدار و عزت ملی دانست و تاکید کرد : مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب می‌شود دشمنان مایوس و نقشه‌های شوم آن‌ها نقشه بر آب شود.

لطفی با شاره به اینکه رأی گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت هشت صبح جمعه هشتم تیرماه آغاز خواهد شد ضمن دعوت مردم برای مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم ولایت مدار و دارالحماسه تنگستان همیشه در صحنه‌های مختلف حضوری گسترده، فعال و دشمن شکن داشته‌اند و در این دوره نیز همانند دوره‌های قبل که با مشارکت ۷۲ درصدی بالاترین حضور را رقم زدند در این دوره نیز با حضور و مشارکت حداکثری خود اقتدار، قدرت وعزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه باید ساعت اعلام حضور و عملکرد دستگاه احراز هویت یک ساعت قبل از رأی گیری آغاز به کار و حضور در محل شعبه اخذ رأی اعلام کند اضافه کرد: نمایندگان فرماندار در محل شعبه‌های اخذ رأی باید اولین کسانی باشند که رأی خود را به صندوق اخذ رأی می‌اندازند
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=4106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.