• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
بخشدار دلوار:

۵۰ درصد اشتغال دلوار تجارت دریایی است

  • کد خبر : 1527
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۳۲
۵۰ درصد اشتغال دلوار تجارت دریایی است
بخشدار دلوار گفت: بیش از ۵۰ درصد اشتغال در بخش دلوار از طریق تجارت دریایی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، عبدالرضا عالی‌پور در بازدید از گمرک دلوار گفت: اجرای سیاستگذاری اقتصاد دریا محور با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، باید با هماهنگی و برابری حقوق دولت و ملت و در راستای ایجاد اشتغال پایدار صورت پذیرد.

وی افزود: گمرگات نقش مهمی در حوزه اقتصاد کشور دارند و وظیفه مهم اعمال حاکمیت دولت در اجرای مفاد قانونی امور گمرکی از قبیل ورود و خروج کالا در حوزه تجارت و ارایه خدمات مطلوب و به‌هنگام به فعالان اقتصادی را بر عهده دارد.

بخشدار دلوار خاطر نشان کرد: بخش دلوار با دارا بودن دو بندر مهم تجاری همواره به عنوان یکی از قطب‌های مهم تجارت در استان و کشور مطرح بوده که علاوه بر انجام مبادلات تجاری گسترده، اشتغال بیش از ۵۰ درصد مردمان این دیار را نیز به خود اختصاص داده است.

عالی پور تصریح کرد: مردمان دلیر و سلحشور ساحل نشین، زندگی و کارشان عجین با دریا و اقتصاد و گمرک است و همواره در همه اعصار و دوران‌ها زمانی را نمی‌توان یافت که آنان بدون دریا و تجارت و گمرگ زیسته باشند.

بخشدار دلوار گفت: کارکنان زحمتکش گمرکات استان بوشهر خصوصا مدیران گمرک دلوار و بوالخیر در سنگر حفاظت از مرزهای اقتصادی و تجاری بخش دلوار، استان بوشهر و کشور متعهدانه و دلسوزانه تلاش می‌کنند که شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: امیدوارم با همدلی و همراهی مجموعه گمرکات که همیشه خدمتگزار مردم بوده و هستند بتوانیم شاهد پیشرفت و آبادانی و اشتغال مولد و پایدار در بخش دلوار و استان بوشهر باشیم.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=1527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.