• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
هزینه شد؛

اجرای ۳۱ پروژه روستایی در تنگستان

  • کد خبر : 3903
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۵
اجرای ۳۱ پروژه روستایی در تنگستان
رئیس بنیاد مسکن شهرستان تنگستان گفت: ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون به طرح‌های عمرانی روستایی تنگستان اختصاص یافت که سال قبل ۳۶ میلیارد تومان در اجرا ۳۱ پروژه روستایی در تنگستان هزینه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، صادق دارایی از اختصاص ۱۱ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان به طرح‌های عمرانی روستایی تنگستان خبر داد و اظهار کرد: سال قبل ۳۶ میلیارد تومان در اجرای ۳۱ پروژه روستایی در تنگستان هزینه شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن گفت: نهضت ملی مسکن در تنگستان در ۴ فاز برای ساخت ۹٠ واحد مسکونی در شهر اهرم اجرایی شد که سال قبل ۴٠ واحد آن افتتاح و تحویل شد. ۵٠ واحد مسکونی دیگر پیشرفت ۸٠ درصدی دارد و تا هفته دولت امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی به طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی اشاره کرد و ادامه داد: سهمیه تنگستان در این طرح یک‌هزار و ۵۸۶ واحد مسکونی است که تاکنون برای ساخت یک‌هزار و ۲۳۴ واحد آن منجر به قرارداد با بانک‌های عامل شده است.

دارایی با اشاره به افزایش ۴ هزار واحد مسکونی دیگر در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از این تعداد ۷٠٠ سهمیه به تنگستان اختصاص یافته که در انتظار ابلاغ این سهمیه هستیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکونی شهری و روستایی تنگستان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال قبل ۵٠٠ سند روستایی و ۱٠٠ سند شهری در تنگستان صادر و تحویل و امسال هم تاکنون ۱۱۵ سند مسکن روستایی صادر و تحویل متقاضیان شده است.

وی واگذاری زمین مسکونی را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: سال قبل ۴۶ قطعه زمین مسکونی و امسال هم تاکنون ۳۴ قطعه زمین به متقاضیان در تنگستان واگذار شده است.

دارایی از اجرای ۹ طرح عمرانی در روستاهای تنگستان خبر داد و تصریح کرد: برای این طرح‌ها ۱۱۵ میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال اختصاص یافته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان اعتبار یادشده را از محل تملک دارایی استانی دانست و اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی، دیوار حفاظتی، بهسازی معابر، موج شکن حفاظت ساحلی و ۲ دهانه پل از جمله این طرح‌ها است.

وی بیان کرد: سال قبل هم برای ۳۱ پروژه عمران روستایی در تنگستان ۳۶۲ میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال تخصیص یافت.

دارایی با اشاره به تخصیص ۱۲ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال برای ۲٠ پروژه از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری خاطرنشان کرد: ۴۲ میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال نیز برای ۱۵ طرح از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت ایران تخصیص یافت.

منبع: تسنیم
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.