• امروز : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
کل 537 امروز 0
0
0
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان:

یکی از ارکان انتخابات مشارکت قوی است

  • کد خبر : 4037
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۰۹
یکی از ارکان انتخابات مشارکت قوی است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان گفت: یکی از ارکان این انتخابات را مشارکت قوی عنوان کرد، که نشان از اهمیت حضور مردم در انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، مجتبی حکیم‌زاده ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان، اظهار کرد: انتخابات به عنوان یکی از فرصت‌ها و نعمت‌های بزرگی که به برکت انقلاب در این نظام جمهوری اسلامی نهادینه شده است، حاصل جانفشانی‌ها و تلاش‌های مردان بزرگی بود که امروز یاد و خاطره آن‌ها را گرامی می‌داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: یکی از ارکان این انتخابات را مشارکت قوی عنوان کرد، که نشان از اهمیت حضور مردم در انتخابات است.

وی افزود: بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز، نقش و تأثیر دانشگاه و دانشگاهیان در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست.

حکیم‌زاده تصریح کرد: قشر فرهیخته کشور می‌تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان خاطرنشان کرد: یکی از وجوه اهمیت مشارکت قوی، در معادلات سیاسی و بین المللی رخ می‌دهد که باعث می‌شود، رئیس جمهور کشورمان در مقابل کشورهای ابر قدرت دنیا با پیشانی بلند و عاری از هرگونه لکنت کلام و با صراحت لهجه از حقوق مردم دفاع کند.

وی هم‌چنین یادآور شد: کشورهای مسکتبر دنیا نیز وقتی این حضور و حمایت مردم از نظام و انقلاب خود و مسئولان را می‌بینند در معادلات خود تجدیدنظر کرده و بسیاری از نقشه‌های از پیش طراحی شده برای مردم ایران از بین می‌رود.

حکیم‌زاده در پایان با اشاره به اینکه جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان به عنوان عضوی از مردم این سرزمین ضمن حضور پرشور خود در عرصه انتخابات، از آحاد ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی خواستار است تا با حضور پرشور و‌ شعور خود در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر عزت و سربلندی را برای خود و این انقلاب مردمی به ارمغان بیاورند.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=4037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.