• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
علی‌اکبر فقیه:

گازرسانی با اعتبار ۱۴٠٠ میلیارد در بوشهر

  • کد خبر : 1646
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
گازرسانی با اعتبار ۱۴٠٠ میلیارد در بوشهر
همزمان با دهه مبارک فجر، 13 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر 1400 میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، علی‌اکبر فقیه، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر، با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و اعلام این خبر، اظهار داشت: این دستاوردها، مرهون جانبازی‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و شهدای راه خداست و خدمت‌رسانی به مردم و فراهم کردن زمینه و بستر لازم برای توسعه و بالندگی نظام، جزو اولویت‌های اصلی و راهبردی شرکت گاز استان بوشهر بوده و در هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود.

وی در تشریح این پروژه‌ها، گفت: امسال در دهه مبارک فجر پروژه گازرسانی به ۳ روستای شهرستان گناوه، ۸پروژه گازرسانی در حوزه صنایع، ۱پروژه مقاوم‌سازی و اجرای رینگ خط فلزی شهرستان های بوشهر و تنگستان و ۱پروژه احداث ساختمان اداری دیلم در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مردم، به بهره‌برداری خواهد رسید.

فقیه ادامه داد: در دهه فجر امسال، آخرین گام‌های گازرسانی در استان برداشته خواهد شد و همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب، گازرسانی به ۳ روستا با اعتبار قریب به ۳۹میلیارد ریال در شهرستان گناوه افتتاح خواهد شد که با گازرسانی به روستاهای حاج حجی، بینک واحشام احمد در شهرستان گناوه، زمینه بهره مندی ۵۲ خانوار روستایی از گازطبیعی فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه، اظهار کرد: پروژه ساختمان عملیات امداد اداره گاز ناحیه دیلم با اعتباری بالغ بر ۲۴٠ میلیارد ریال در مساحت۱۷۵٠متر مربع نیز در این ایام مبارک افتتاح خواهد شد.

وی با بیان این‌که در راستای بیانات مقام معظم رهبری و به‌منظور رفع موانع تولید و اشتغال، گازرسانی به صنایع استان شتاب گرفته، گفت: با افتتاح گازرسانی به ۸ صنعت در شهرستان‌های تنگستان، گناوه، دیر و دشتستان با اعتبار۷٠ میلیارد ریال، تعداد صنایع بهره‌مند از گازطبیعی در استان به ۶۷۲واحد صنعتی خواهد رسید که کمک شایانی به توسعه پایدار استان و حفظ محیط زیست خواهد داشت.

فقیه تأکید کرد: با توجه به گازرسانی بیش از ۹۹ درصدی در استان بوشهر در بخش شهری و روستایی، همزمان با دهه فجر، پروژه مقاوم‌سازی و اجرای رینگ خط تغذیه فلزی شهرستان‌های بوشهر و تنگستان در راستای حفظ پایداری گاز و پدافند غیرعامل به طول تقریبی ۳۱۸٠٠ متر به همراه افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشارگاز به میزان ۵٠ هزار متر مکعب بر ساعت نیز به بهره‌برداری خواهد رسید که برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۹۵٠میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در پایان، خاطرنشان کرد: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و ارتقاء رضایتمندی مردم شریف شهر دلوار، عملیات اجرایی احداث ساختمان پست امداد اداره گاز ناحیه دلوار نیز با اعتبار ۱۱٠ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه فجر آغاز خواهد شد.
منبع: شرکت گاز
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=1646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.