• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
فرماندار تنگستان:

کنگره رئیسعلی در سطح ملی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 3593
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
کنگره رئیسعلی در سطح ملی برگزار می‌شود
فرماندار تنگستان گفت: کنگره سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری پاسداشت و تکریم یک تفکر اسلامی است که شاکله اصلی آن تبعیت پذیری از ولایت فقیه و مراجع تقلید است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی در نشست هماهنگی برگزاری کنگره سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری در محل سالن جلسات بخشداری دلوار ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله شهید رئیسی و همراهانش اظهار کرد: کنگره سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری پاسداشت و تکریم یک تفکر اسلامی است که شاکله اصلی آن تبعیت پذیری از ولایت فقیه و مراجع تقلید است.

فرماندار تنگستان گفت: خدمات شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر همراهان و اقدامات آنان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.

وی افزود: مقاومت در برابر ظلم و استکبار توسط مردم و سرداران جنوب بویژه شهید رئیسعلی دلواری با امکانات کم و محدود در آن زمان انجام گرفته که بیانگر غیرت و دلیری این مردمان بوده است.

لطفی تاکید کرد: مقاومت و رشادت‌های سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری و هم رزمان یک قیام اسلامی در برابر ظلم است.

احمد لطفی خاطرنشان کرد: اندیشه‌ها و رفتارهای اسلامی شهید رئیسعلی دلواری با مردم داری ادغام شد و ماندگار ماند.

فرماندار تنگستان برگزاری مراسم برای نکوداشت نام و یاد سرداران جنوب بویژه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری را امری واجب دانست و خاطر نشان کرد: مراسم سال‌های گذشته بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری که به خوبی و با کیفیت مطلوب برگزار شد که قابل تقدیر است و باید با تلاش و هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر کنگره امسال به صورت ویژه و ملی در استان برگزار شود.

وی در ادامه تاکید کرد: حضور عموم مردم استان در برنامه‌های ایام گرامی داشت و کنگره ملی شهید رئیسعلی دلواری باعث پررنگ‌تر شدن این مراسم خواهد شد.

لطفی نقش پژوهشگران را یک امر مهم در بزرگداشت نام این سردار رشید اسلام دانست و گفت: پژوهشگران و سخنوران حماسی می‌توانند نقش بسزایی را در معرفی هرچه بهتر سرداران جنوب استان به ویژه سردار شهید رئیسعلی دلواری را ایفا نمایند.

وی در ادامه با توجه به برگزاری مراسم در هوای گرم بیان داشت: سالن مجتمع فرهنگی هنری شهید رئیسعلی دلواری با تخصیص صددرصدی اعتبار در سال آینده برای برگزاری کنگره ملی سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: مهر
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.