• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
3
مسئول کانون پرورش فکری شهر اهرم:

رسالت کانون‌ پرورش فکری کشف استعدادهاست

  • کد خبر : 3001
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
رسالت کانون‌ پرورش فکری کشف استعدادهاست
مسئول کانون پرورش فکری شهر اهرم گفت: کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همه امکانات و ظرفیت‌های معنوی و مادی را برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بسیج کرده است.

فاطمه بحرینی‌نسب در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۶٠ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و علمی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهرم برای گروه‌های مختلف سنی در شهرستان تنگستان برگزار می‌شود.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک شرکت دولتی با فعالیت فرهنگی و زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش است که رسالت کشف و پرورش استعداد، فکر و خرد را در کودکان و نوجوانان میهن عزیزمان بر عهده دارد.

مسئول کانون پرورش فکری شهر اهرم افزود: فعالیت کانون در ابتدا بر پایه‌ی کتابخانه کودک بود که در کنار این امر فعالیت های فرهنگی در آن شکل گرفت و امروز بیش از ۶٠ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و علمی در کانون برای گروه های مختلف سنی برگزار می‌شود.

بحرینی‌نسب کارکردن با کودکان و نوجوانان را شیرین و لذت‌بخش دانست و گفت: مربیان کانون با عشق، علاقه و با زبانی نزدیک به زبان و احساس بچه‌ها با آن‌ها کار می‌کنند و روش‌های هنرمندانه‌ای برای برقراری ارتباطی دو سویه با کودکان به کار می‌بندد.

کانون بهترین گزینه برای اوقات فراغت

بحرینی‌نسب با اشاره به اینکه با شروع تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کلاس های تابستانی خود را در رشته‌های مختلف برگزار می‌کند. کلاس‌هایی که با وجود تنوع زیاد هزینه چندانی هم ندارد خاطرنشان کرد: این کانون کلاس‌های‌ تابستانی خود را برای گروه‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال برگزار می‌کند.

مسئول کانون فکری و پرورشی اهرم با یادآوری اینکه کلاس‌های این کانون از تیر ماه آغاز می شود تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همه امکانات و ظرفیت‌های معنوی و مادی را برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بسیج کرده است.

بحرینی‌نسب در پایان افزود: فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «در مسیر قله» با شعار «ایمان ، امید ودانایی» برگزار می‌شود.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.