• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان:

کاندید اصلح دل در گرو انقلاب دارد

  • کد خبر : 4155
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۵۳
کاندید اصلح دل در گرو انقلاب دارد
فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: ما در انتخابات پیش رو با تمام همت و قوا شرکت خواهیم کرد و از همه کسانی که به دخالت در تعیین سرنوشت خود علاقه‌مند هستند و دل در گرو توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور دارند دعوت می کنیم تا در دور دوم انتخابات شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد حیدری با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در دور دوم اظهار کرد: اهمیت دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همانند دوره اول است و لازم است مردم در همه حوزه‌هایی که انتخابات برگزار می‌شود، حضور یابند.

فرمانده سپاه امام‌علی(ع) تنگستان گفت: با توجه به اینکه در دور دوم انتخابات تعداد داوطلبان کم است مردم می‌توانند انتخاب بهتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکى از جاهایی که مردم می­‌توانند حضورشان را نشان بدهند، همین انتخابات است، تاکید کرد: لازم است که مردم و کسانی که بین مردم نفوذ دارند، تلاش کنند تا شاهد مشارکت خوب و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی باشیم.

حیدری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: دشمنان ایران، نه از حالا، از مدتى قبل شروع کرده‌اند که شاید کارى کنند که در این انتخابات، حضور مردم کم شود، می‌شنوید، مى‌بینید حالا در آن مقدارى که به گوش مردم می­‌رسد، به چشم مردم می­‌رسد، در مطبوعات و در رسانه‌هاى گوناگون، همه‌ تلاششان این است که کارى کنند که مردم در این انتخابات شرکت نکنند.

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان تصریح کرد: تخصص و تجربه از ویژگی‌های مهم کاندیدها است و نامزدهای انتخابات باید با مسائل و مشکلات کشور اشراف کامل داشته باشند تا بتوانند در بحث پیشرفت موثر واقع شود.

وی ادامه داد: ما در انتخابات پیش رو با تمام همت و قوا شرکت خواهیم کرد و از همه کسانی که به دخالت در تعیین سرنوشت خود علاقه‌مند هستند و دل در گرو توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور دارند دعوت می کنیم تا در دور دوم انتخابات شرکت کنند.

حیدری بیان کرد: آنچه الان مردم روی آن حساس هستند و مطالبه دارند، رفع مشکلات اقتصادی و بهبود معیشتشان است، بر این اساس، ما باید از مجادلات سیاسی عبور کنیم تا بتوانیم این موضوعات را حل کنیم.

فرمانده سپاه امام‌علی(ع) افزود: امیدواریم مردم عزیزمان حماسه‌ای جدید خلق کنند و از آن‌ها درخواست می‌کنیم پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات را نشانه حضور مردم و اراده و تصمیم‌گیری آنان دانست، تاکید کرد: وظیفه ملی هر فرد دوستدار پیشرفت کشور و نزدیک شدن آن به مقاصد بزرگ، شرکت در انتخابات است.

حیدری تصریح کرد: اهمیت مرحله دوم کمتر از مرحله اول نیست و مشارکت پرشور مردم در دور دوم اهمیت بسزایی دارد چرا که کاندیدها با پشتوانه رأی بالا، قطعاً تاثیرگزار است و مردم با حضور خود در این مرحله، انتخابات را تکمیل کنند.

فرمانده سپاه امام‌علی(ع) شهرستان تنگستان در پایان با اشاره به اینکه انتخابات فی نفسه یک کار اساسی و مهم برای کشور و برای مردم است، تاکید کرد: انتخابات نشانه‌ حضور مردم است، نشانه‌ی اراده و تصمیم گیری مردم است، بنابراین وظیفه‌ ملی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد، در انتخابات شرکت کند.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=4155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.