• امروز : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
کل 537 امروز 0
0
0
رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهرم:

کاندیدی انتخاب شود که انقلابی باشد

  • کد خبر : 4040
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۱۶
کاندیدی انتخاب شود که انقلابی باشد
رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهرم گفت: کاندید اصلح را انتخاب کنیم و کاندیدی که انتخاب می‌شود راه شهداء و انقلاب را ادامه بدهد، انقلابی باشد و جهادی کار کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، عادل اسوار ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهدای خدمت، در پی وقوع سانحه سقوط بالگرد، اظهار کرد: موضوعی که الان خیلی مهم و در واقع اساسی و حیاتی است در این برهه از زمان، موضوع حضور و شرکت مردم در انتخابات است.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهرم گفت: خدمات، اقدامات و مردم سالاری دینی در دولت آیت‌الله شهید رئیسی به وضوح و روشنی مشهود است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری افزود: ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید و همه کارها اعم از امنیت کشور و امنیت مرزها و امور مربوط به قوه مجریه مرتب و منظم انجام خواهد شد و پیش خواهد رفت.

اسوار با بیان اینکه من به عنوان یک خادم و خدمتگزار که در مسئولیت دانشگاه پیام نور شهرستان تنگستان خدمت می‌کنم، تاکید کرد: با افتخار می‌توانم بگویم که در جمهوری اسلامی ایران که امنیتش مثال زدنی است، خدمت می‌کنم، یعنی وظیفه ماست که در این امنیت کامل خدمت کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهرم خاطرنشان کرد: به عنوان یک خادم از مردم درخواست دارم که به فرمایشات مقام معظم رهبری با جان و دل گوش بدهید و در انتخاباتی که پیش‌رو داریم شرکت حداکثری داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر دانشگاه و دانشگاهیان در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، تاکید کرد: قشر فرهیخته کشور می‌تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین نماید.

اسوار با اشاره به خدمات دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: مردم تحولات و اقدامات دولت سیزدهم در این دوره کوتاه سه ساله اما موفق، که توانست خیلی از پروژه‌های ناتمام را تمام کند و کارهای بسیار مهم داخلی و بین‌اللملی را انجام دهد، احساس و لمس کرده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهرم تصریح کرد: برای من و جامعه دانشگاهی مهم است و از مردم دعوت می‌کنیم که در انتخابات هشت تیر شرکت کنند و از نظام، انقلاب، ولایت و از کیان خود دفاع کنند.

وی همچنان تاکید کرد: کاندید اصلح را انتخاب کنیم و کاندیدی که انتخاب می‌شود راه شهداء و انقلاب را ادامه بدهد، انقلابی باشد و جهادی کار کند.

اسوار در پایان بیان کرد: به امید افتخار و پیروزی و اقتدار و یک تو دهنی محکم به دشمنان پلیدی که چشم به ایران دوخته‌اند که این کشور را عقب بیاندازند، به حول قوه الهی این انتخابات هم مثل انتخابات گذشته به خوبی و با اقتدار و امنیت کامل انجام خواهد شد و یک تو دهنی محکمی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=4040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.