• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
با حضور استاندار و معاونت‌ها:

کاروان خدمت دولت مردمی به تنگستان رسید

  • کد خبر : 2986
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
کاروان خدمت دولت مردمی به تنگستان رسید
کاروان خدمت دولت مردمی ضمن بررسی مشکلات مردم به‌صورت چهره به چهره در برپایی میز خدمت و ارائه راهکار لازم در حل مشکلات طرح‌های عمرانی، خدماتی و اقتصادی مورد بررسی قرار می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، کاروان خدمت دولت مردمی با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به شهرستان‌ها سفر می‌کند که ضمن بررسی مشکلات مردم به‌صورت چهره به چهره در برپایی میز خدمت و ارائه راهکار لازم در حل مشکلات طرح‌های عمرانی، خدماتی و اقتصادی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

احمد محمدی زاده پیش از ظهر چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با همراهی معاونان استاندار، مدیران آب منطقه‌ای و مدیران استانی و شهرستانی ضمن بازدید از روند اجرای سد باهوش، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت. و با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل این سد خاطر اظهار کرد: سد باهوش یکی از پروژه‌های مهم تأمین آب کشاورزی در شهرستان تنگستان است که در کنار سد خاییز، نقش اساسی در آبیاری نخلستان‌های اهرم را بر عهده دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این سد از نوع بتنی غلتکی است گفت: سد باهوش با حجم مخزن ۲۲.۵ میلیون مترمکعب، سیلاب‌های فصلی را به منبعی پایدار برای سیراب کردن نخیلات در تنگستان تبدیل می‌کند.

وی از پیشرفت ۳۲ درصدی سد باهوش در تنگستان خبر داد و تصریح کرد: عملیات خاکبرداری پروژه تمام شده و اکنون آماده بتن‌ریزی است.

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در میز خدمت شهرستان تنگستان همراه با کاروان خدمت مسئولان به این شهرستان گفت: با ۱۶٠ نفر از مردم با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر دیدار چهره به چهره انجام شد.

وی بررسی طرح‌های عمرانی و اقتصادی را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر به شهرستان تنگستان، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه راه‌اندازی میز خدمت اقدام بسیار ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم، تصریح کرد: در این دیدار ۴ میلیارد و ۳۵٠ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه، ضروری و کارگشایی و یک میلیارد و ۶۴٠ میلیون ریال مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند در تنگستان اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین سه فقره برقراری مستمری و یک مورد حق پرستاری و تعدادی بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهداء شد و فاکتورها و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان بوشهر تقبل هزینه شد. در این دیدارها مهمترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره‌کل ورزش و جوانان بود.

محمدرضا بزرگمهر مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر بیان کرد: امروز در راستای دستور استاندار محترم همراه با کاروان خدمت دولت مردمی در شهرستان تنگستان حاضر شده و در رابطه با مشکلات و مواردی که مردم در راستای اراضی و املاک خود داشتند برای صدور سند مالکیت ما در خدمت مردم هستیم و چنانچه مشکلی باشد مشاوره‌ای در رابطه با مسائل ثبتی باشد در خدمت مردم شریف هستیم این اقدام یک اقدام خوبی هست به خاطر اینکه دیگر نیاز نیست مردم عزیز این شهرستان بعد مسافتی را طی کنند، اینجا چهره به چهره ما در خدمت مردم شریف این شهرستان هستیم و وظیفه و به تکلیف قانونی خود عمل می‌کنیم.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=2986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.