• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
فرماندار تنگستان خبر داد:

پیام فرماندار تنگستان بمناسبت روز ملی شوراها

  • کد خبر : 2620
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۴۰
پیام فرماندار تنگستان بمناسبت روز ملی شوراها
فرماندارتنگستان در پیامی ۹ اردیبهشت را به مردم و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان تنگستان تبريك گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی فرماندارتنگستان در پیامی ۹ اردیبهشت را به مردم و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان تنگستان تبريك گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُوری بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ»
نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شورای اسلامی شهر و روستا، نهادی مقدس که نشان‌دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و نقش‌آفرینی مردم را در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، بیش‌ازپیش عینیت بخشیده است.
همفکری و مشورت در دین مبین اسلام به مثابه یکی از مهم‌ترین مسائل، نقش ارزشمندی در تعالی زندگی اجتماعی افراد داشته و اسلام عزیز با تأکید ویژه بر این امر مقدس، جایگاه والای آن را خاطرنشان ساخته است.

لطفی گفت: یکی از نشانه های بارز مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همراهی و مشارکت گسترده آحاد مردم بوده است و شوراهای اسلامی نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی می توانند نقش مهمی در تداوم و پیشرفت میهن عزیزمان ایفاء نمایند. به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شوراهای اسلامی را به اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان تنگستان تبریک و تهنیت عرض نموده و در راه اعتلای آرمان های مقدس جمهوری اسلامی در سال «جهش تولید با مشارکت مردمی » در رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرای سیاست‌های دولت مردمی و ایران قوی، موفق و پیروز باشند
احمد لطفی
فرماندار تنگستان
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=2620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.