• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
فرماندار تنگستان:

پسماند در تنگستان مورد توجه قرار گیرد

  • کد خبر : 2475
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
پسماند در تنگستان مورد توجه قرار گیرد
فرماندار تنگستان: با توجه به اینکه پسماند در فضای سلامت مردم و جامعه دخالت دارد باید به فرآیند اصول دفع پسماند در شهرستان تنگستان توجه خاصی صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، در نشست مدیریت پسماند شهرستان تنگستان احمد لطفی فرماندار تنگستان اظهار کرد: با توجه به اینکه پسماند در فضای سلامت مردم و جامعه دخالت دارد باید به فرآیند اصول دفع پسماند در شهرستان تنگستان توجه خاصی صورت گیرد.

لطفی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و دهیاران روستاهای تنگستان به وظایف خود در موضوع دفع پسماند به درستی عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از سایت‌های مجوزدار تنگستان واقع در روستای منصوری جنوبی که یک فرصت و ویژگی نیز است و باید از آن ظرفیت بهتر استفاده شود.

فرماندار تنگستان افزود: ضروری است ظرف ده روز ضمن بررسی وضعیت سایت پسماند منصوری جنوبی آنچه نیاز است جهت توسعه، سخت افزارهای مورد نیاز در سایت پسماند منصوری جنوبی ایجاد شود، تهیه و گزارش آن به فرمانداری ارائه شود.

وی ادامه داد: در نظر است تا سایت پسماند به صورت مشترک بوشهر با تنگستان در آینده نزدیک ایجاد شود و پسماند شهرستان به آن سایت منتقل خواهد شد.

احمد لطفی یادآور شد: با ایجاد سایت پسماند دیگر در شهرستان موافق نیستیم ولی سایت منصوری جنوبی باید از زوایایی هم ترمیم، توسعه و تجهیز شود که این فضا برای پذیرش پسماند حوزه بخش مرکزی شهرستان باشد.

لطفی خاطرنشان کرد: ضروری است همه دهیاران و شهرداری حوزه پسماند منصوری جنوبی نسبت به پرداخت هزینه‌های پذیرش پسماند اقدام لازم داشته باشند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در حوزه پسماند دلوار سایت بوالخیر امکان دفع زباله وجود دارد از بندر رستمی تا انتهای جنوب دلوار زباله باید در سایت بوالخیر دفع شود و دهیاران بخش دلوار نیز در جهت پرداخت هزینه پذیرش در سایت پسماند بوالخیر اقدامات لازم انجام دهند.

وی اضافه کرد: نیاز است محیط زیست شهرستان در جهت جلوگیری از کسانی که نسبت به تخلیه زباله در رودخانه اقدام می‌کنند از راه قانون برخورد جدی انجام دهد.
اتتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=2475

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.