• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
فرماندار تنگستان:

نیازهای پدافند غیرعامل در تنگستان عملی کنیم

  • کد خبر : 3188
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۳۲
نیازهای پدافند غیرعامل در تنگستان عملی کنیم
فرماندار تنگستان گفت: کارهای تخصصی مرتبط با پدافند غیر عامل در شهرستان در یک زمان بسیار کوتاه شناسایی و پس از آن نیازهای پدافند غیر عامل در تنگستان را عملی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی در نشست پدافند غیر عامل شهرستان تنگستان اظهار کرد: ذیل کار گروه پدافند غیر عامل در تنگستان یک تقسیم کار انجام شود و از بین همکاران افرادی را جهت انجام کارهای تخصصی مرتبط با پدافند غیر عامل در شهرستان در یک زمان بسیار کوتاه شناسایی و پس از آن نیازهای پدافند غیر عامل در تنگستان عملی کنیم.

فرماندار تنگستان گفت: باید با تشکیل گروه سایبر و فناوری که از باب سطح و نیاز شهرستان ممکن باشد در حوزه سایبری و فناوری یک سری اقدامات اولیه که نیاز و در فضاهای اداری و عمومی مثمر ثمر داشته باشد شناسایی شود.

وی ادامه داد: بحث دیگر در حوزه پدافند غیر عامل در حوزه زیر ساختی و سخت افزاری و عمرانی است که در بخش عمرانی نیاز است یک گروه فنی ایجاد شود که بتوانند مشکلات زیر ساختی فنی را مورد ارزیابی لازم قرار دهند.

لطفی اضافه کرد: در بحث پدافند غیر عامل باید به حوزه آب و مخابرات به عنوان ۲ فرایند مهم در جامعه توجه جدی صورت گیرد.

احمد لطفی افزود: باید در بحث پدافند غیر عامل در تنگستان در همه زمینه‌های حوادثی که نیاز است اقداماتی صورت گیرد و با یک موضوع کارشناسی و بررسی همه جانبه مانند ایجاد محل نشست و برخاست بالگرد، ساماندهی چاهای کشاورزی که از ایمنی لازم برخورد نیستند اقدام جدی باید صورت گیرد.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: باید ظرف پانزده روز آینده برنامه عملیاتی هر دستگاه اجرایی شهرستان تنگستان در خصوص برنامه‌های پدافند غیر عامل به این فرمانداری ارائه شود.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.