• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
برپا شد؛

نمایشگاه نقاشی روی شیشه در اهرم

  • کد خبر : 2651
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۰
نمایشگاه نقاشی روی شیشه در اهرم
نمایشگاه نقاشی بر روی شیشه (ویترای) آثار زهرا علمدار عضو انجمن هنرهای تجسمی اهرم نیز در مجتمع  فرهنگی و هنری اهرم برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، محمدعلی بهزادی‌نژاد اظهار کرد: در حاشیه اجرای نمایش «مش غلامرضا در تایتانیک» که به مدت ۱۶ شب در اهرم به روی صحنه رفت، نمایشگاه نقاشی بر روی شیشه (ویترای) آثار زهرا علمدار عضو انجمن هنرهای تجسمی اهرم نیز در مجتمع  فرهنگی و هنری اهرم برپا شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان، با اشاره به آثار موجود در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه آثاری مانند شیشه‌های نقاشی شده، لیوان‌های طرح‌دار، بشقاب، کاسه، و لوح‌های نقاشی شده آثاری از این بانوی هنرمند اهزمی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی‌های هنرمندان تنگستانی عنوان کرد: این اداره آمادگی دارد تا برای هنرمندان صاحب اثر حوزه هنرهای تجسمی، عکاسی و خوشنویسی تنگستان در تمام فصول سال و به مناسبت‌های مختلف نمایشگاه انفرادی یا گروهی برگزار نماید.

بهزادی‌نژاد در پایان نبود نگارخانه را از اساسی‌ترین مشکلات زیرساختی هنرمندان تنگستان در حوزه هنرهای نمایشگاهی توصیف کرد و افزود: با همت فرماندار تنگستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، سال گذشته کار احداث نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری اهرم آغاز گردید که امیدواریم با اختصاص اعتبارات مورد نیاز به زودی شاهد تکمیل و بهره برداری از این نگارخانه باشیم.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=2651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.