• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
به امامت امام جمعه اهرم؛

نماز عید فطر اهرم اقامه شد

  • کد خبر : 2396
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۲۵
نماز عید فطر اهرم اقامه شد
صبح روز چهارشنبه نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین حبیب پهلوزاده خطیب نماز جمعه اهرم همزمان با سراسر کشور، بعد از یک ماه بندگی و عبادت در صفوف حاضر و نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، صبح روز چهارشنبه نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین حبیب پهلوزاده خطیب نماز جمعه اهرم‌همزمان با سراسر کشور، مردم خداجوی مناطق مختلف شهرستان تنگستان نیز بعد از یک ماه بندگی و عبادت در صفوف نماز عید سعید فطر حاضر و نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.

از لحظه آغاز نماز به علت جمعیت بسیار زیاد گنجایش مصلی نماز اهرم تکمیل شد انتظار چنین استقبالی از نمازگزاران در شهرستان بود.

برنامه ریزی‌های انجام گرفته و تجربه برگزاری سالهای گذشته نماز عید فطر، موجب شد که امسال نظم و انضباط یکی از مشخصه های اصلی مراسم باشد.

حضور نمازگزاران تنگستانی در مصلی نماز اهرم به حدی بود که بسیاری از نمازگزاران، در بیرون ازفضای داخلی مصلی اقامه نماز کردند.

امسال در نماز عید سعید فطر شاهد صحنه های زیبایی از حضور روزه اولی ها بودیم که با شوق و ذوق وصف ناشدنی با چادرهای سفید اتو کشیده گل دار و سجاده هایی که محکم در دست گرفته بودند و دوان دوان با همان حال و هوای کودکی خود به سمت مصلی می دویدند تا در صفوف اول خود را جا دهند

خوشبختانه رضایت عمومی میان نمازگزاران از خدمات ستاد برگزاری نماز عید فطر وجود داشت و کمترین مشکلات را در برگزاری نماز عید فطر شاهد بودیم.

در مراسم امروز بسته های پذیرایی بین نمازگزاران توزیع شد که تعدادی از آن در ایستگاه های پذیرایی و تعدادی هم توسط نیروهای بسیج و هلال احمر در داخل مصلی پخش شد.

با توجه به اطلاع رسانی خوبی که صورت گرفته بود شهروندان و همچنین سازمان ها و ارگان ها نهایت همکاری را در برگزاری هرچه مطلوب تر بزرگترین همایش مسلمانان داشتند.

انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=2396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.