• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
در دانشگاه آزاد واحد تنگستان؛

نشست بصیرتی انتخابات در تنگستان برگزار شد

  • کد خبر : 3923
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
نشست بصیرتی انتخابات در تنگستان برگزار شد
روز چهارشنبه ۳٠ خردادماه ۱۴٠۳ نشست بصیرتی انتخابات با عنوان، تداوم راه شهید جمهور، مشارکت مردم، انتخاب اصلح و گفتمان رهبری در محل دانشگاه آزاد واحد تنگستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، روز چهارشنبه ۳٠ خردادماه ۱۴٠۳ نشست بصیرتی انتخابات در محل دانشگاه آزاد واحد تنگستان برگزار شد.

مجتبی حکیم‌زاده با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد علمی و فرهنگی، بر خود وظیفه می‌داند که در مسائل کلان کشور نقش سازنده خود را ایفا کند اظهار کرد: دانشگاه باید در شناساندن اصول و تبیین شرایط به عنوان یک حوزه پیشتاز انجام وظیفه کند که در همین راستا نشستی با عنوان، تداوم راه شهید جمهور، مشارکت مردم، انتخاب اصلح و گفتمان رهبری برنامه‌ریزی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان با بیان اینکه دوره کوتاه ریاست آیت‌الله شهید رئیسی برای ملت ایران و نظام اسلامی فرصت مغتنمی بود، گفت: احیاء ارزشهای انقلاب اسلامی با گذشت ۴۵ سال از انقلاب در یک نمونه عالی و متناسب با شرایط جدید داخلی و بین‌المللی در دولت سیزدهم رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان هر چند ضایعه بزرگی برای ملت ایران بود، افزود: اما به حول و قوه الهی آثار و برکاتی، هم‌چون حیات پر برکت شهید جمهور به همراه داشت، به طوری که تشییع این شهداء وحدت بخش و یکپارچگی را در ملت ایران رقم زد.

حکیم‌زاده یکی از دستاوردهای آشکار دولت شهید جمهور را، راهبرد تکیه بر توان داخلی و روحیه خستگی ناپذیر او بیان کرد: بازگرداندن سیاست به مدار اخلاق و پرهیز از مجاهدت‌ها از دیگر نقاط مثبت کارنامه شهید جمهور بود که این سرلوحه عمل کارگزارن نظام و مسئولین قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد واحد تنگستان خاطرنشان کرد: مشارکت آحاد مردم در رویدادهای گوناگون سیاسی از جمله انتخابات هشت تیر به امید تداوم راه عملکردهای مثبتی که ما در منش شهید جمهور دیدیم صورت بگیرد و بتواند مورد توجه و ارزیابی همه مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی باشد.

جمهوریت و اسلامیت دو رکن نظام هستند.

حبیب پهلوزاده در ادامه با اشاره‌ به گام دوم انقلاب، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند برای تکامل انقلاب پنج مرحله باید تکمیل شود، اول انقلاب اسلامی دوم نظام اسلامی و بعد دولت اسلامی که ما در این مرحله قرار گرفته‌ایم.

امام جمعه اهرم بیان کرد: دولت شهید جمهور، به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، یعنی تثبیت دولت اسلامی و مرحله جامعه اسلامی و تمدن اسلامی که در پیش داریم نزدیک بود.

وی با اشاره به طوفان الاقصی تاکید کرد: کسی اصلاً تصور نمی‌کرد که بیش از ۱٠٠ کشور دنیا، در دانشگاه‌های آمریکا و دیگر کشورها برای مستضعفین عالم به پا خیزند.

پهلوزاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک گفتمانی را بوجود آورد که نه غرب و نه شرق را نمی‌تابید و قبول نمی‌کرد.

امام جمعه اهرم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که یک چهره پرافتخار بدون خیانت به آرمان‌های خود پشت سر گذاشته‌ است.

وی تاکید کرد: این نظام باید گام به گام مرحله به مرحله انقلابی باشد مسئول به مسئول، رئیس جمهور به رئیس جمهور، به آرمان‌ها و ارزش‌ها بیشتر معتقد باشد.

پهلوزاده در پایان افزود: شهید جمهور که بالاترین مقام اجرایی کشور بود که به عنوان یک مجتهد دولت را تحویل گرفت و حرکت‌هایی انجام دادند که امید را در دل مردم ایجاد کرد.

انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.