• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
فرماندار تنگستان:

موزه رئیسعلی گنجینه تلاش سردارجنوب است

  • کد خبر : 949
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
موزه رئیسعلی گنجینه تلاش سردارجنوب است
موزه شهید رئیسعلی دلواری به عنوان گنجینه‌ای از تلاش ها و مجاهدت‌های این سردار جنوب، یادآور تلاش های مردم این خطه برای حراست و حفاظت از خاک ایران به شمار می رود که سالانه چند صدهزار نفر از آن بازدید به عمل می‌آورند.

به گزارش خبرگزاری صدای تنگسیر، احمد لطفی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این طرح اکنون فعال است و انتظار می رود در طول ۱۸ ماه آینده به پایان برسد.

وی تصریح کرد: موزه شهید رئیسعلی دلواری به عنوان گنجینه‌ای از تلاش ها و مجاهدت‌های این سردار جنوب، یادآور تلاش های مردم این خطه برای حراست و حفاظت از خاک ایران به شمار می رود که سالانه چند صدهزار نفر از آن بازدید به عمل می‌آورند.

فرماندار تنگستان افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که برای زنده نگه‌داشتن قیام مردم تنگستان برای نسل‌های بعد انجام شده گردآوری خاطرات شفاهی همرزان شهید رئیسعلی دلواری بوده تا به عنوان اسنادی تاریخی قابلیت پژوهش داشته باشد.

وی در بخش دیگری عنوان کرد: در حوزه فرهنگی و طرح های مرتبط با این بخش، تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری دلوار از محل اعتبارات شهرستان و همچنین دستور ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنگره شهید رئیسعلی دلواری است که از سال ۱۳۸۸ آغاز و تا قبل از این دولت پیشرفت فیزیکی چندانی نداشت.

لطفی ادامه داد: انتظار می رود این طرح به زودی تکمیل و در اختیار هنرمندان بخش ساحلی دلوار قرار گیرد.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.