• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهارکرد:

مشکلات جاده‌ای از دلایل حوادث ترافیکی تنگستان

  • کد خبر : 2101
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۵۱
مشکلات جاده‌ای از دلایل حوادث ترافیکی تنگستان
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: عوامل انسانی و فرهنگی در کنار مشکلات جاده‌ای از دلایل حوادث ترافیکی در تنگستان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، فرامرز صیادی در نشست مجمع سلامت تنگستان اظهار کرد: در سال جاری ۲۹ حادثه ترافیکی در تنگستان اتفاق افتاده که علاوه بر جاده‌ها، عوامل انسانی و فرهنگی از جمله عوامل مؤثر در میزان مرگ‌ومیر حاصل از این حوادث بوده است که باید به‌صورت دقیق به آن پرداخته شود.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: مرگ‌ومیر یکی از شاخص‌های مهمی است که در ارزیابی سلامت بهداشت می‌تواند تأثیرگذار باشد و با توجه به اینکه بسیاری از همشهریان را در حوادث ترافیکی از دست داده‌ایم امروز این مسئله از اولویت‌ها و مسائل مرتبط با تهدید سلامت مردم است.

وی دفع پسماند را یکی از مشکلات شهرستان تنگستان و تهدیدکننده سلامت عمومی معرفی کرد و افزود: سایت پسماند تنگستان یکی از دغدغه‌های اصلی بهداشت و درمان شهرستان است که متأسفانه شرایط بهداشتی و استانداردهای لازم را ندارد و در جانمایی آن تنها به یک حصارکشی محدود شده است.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان تنگستان با اشاره به مخاطرات سایت پسماند برای سلامت عمومی و محیط‌زیست تصریح کرد: سایت پسماند تنگستان به دلیل عدم وجود دستگاه تفکیک زباله، عدم استفاده کارکنان از لباس کار مناسب، عدم نظارت بر ورود و خروج پسماند و عدم نصب تابلوهای لازم یکی از مخاطرات بهداشتی حال و آینده در شهرستان محسوب می‌شود که باید به‌صورت ویژه پیگیری شود.
منبع: مهر
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=2101

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.