• امروز : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
کل 537 امروز 0
0
0
جانشین فرماندهی سپاه امام علی(ع)شهرستان تنگستان:

مشارکت پرشور و باشعور در انتخابات داشته باشیم

  • کد خبر : 4032
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
مشارکت پرشور و باشعور در انتخابات داشته باشیم
جانشین فرماندهی سپاه امام علی(ع)شهرستان تنگستان گفت: از آحاد و اقشار مختلف مردم درخواست دارم که پای صندوق‌های رأی حضور پیدا بکنند و نسبت به مشارکت حداکثری، پرشور و مشارکت با شعور به انتخاب فرد اصلح اهتمام داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، مرتضی مرادی با اشاره به اینکه انتخابات یکی از جلوه‌های حضور مردمی در پشتیبانی از نظام ساختار سیاسی هر کشور است، اظهار کرد: در واقع انتخابات با حضور مردمی به نوعی تولید بازدارندگی برای کشور میکند.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان با بیان اینکه در کشوری مثل کشور ما که مردم انقلاب کردند و نظام شاهنشاهی، سلطنتی و دیکتاتوری را برچیدند، گفت: انقلابی بر سر کار آمد که معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) فرمودند، میزان، رأی مردم است و دولتی روی کار آمد که ما می‌گوییم متکی به آرا عمومی و متکی به حکم خداست.

وی مشارکت و حضور در انتخابات را توجه و پرداختن مردم کشور به انتخابات دانست و بیان کرد: برگزاری انتخابات و نقش مردم در انتخاب خود، نظام سیاسی و رویکردهای حرکت دولت را دوچندان می‌کند.

مرادی جدا از اینکه حضور و شرکت در انتخابات به عنوان یک موضوع فقهی و یک فریضه واجب شرعی است خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از عرصه‌های اثرگذاری مستقیم مردم در آینده اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و رفاهی خودشان است.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان یادآور شد: مردم در صورت مشارکت پرشور و مشارکت آگاهانه و شرکت با شعور می، توانند مسیر رشد و ترقی پیشرفت کشور را ترسیم کنند.

زمینه مسیر رشد و ترقی کشور را حضور حداکثری در انتخابات است

وی انتخابات و حضور مشارکت مردمی را خنثی کننده دسیسه چینی دشمنان و معاندین بر علیه نظام عنوان کرد و افزود: مردم با مشارکت در انتخابات این دسیسه چینی‌ها که بر علیه کشور، ملت و نظام هجمه وارد می‌کند را خنثی کنند.

مرادی با اشاره به این ایام که منتسب به شهادت شهید جمهور، شهید خدمت و خادم ملت است، یادآور شد: با حضور مردم در انتخابات، از دل این اتفاق یک حماسه‌ دیگر برای کشور رقم می‌خورد.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی(ع)شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: انتخابات می‌تواند با چند مؤلفه و حضور پرشور و آگاهانه انتخاب اصلح، یک شادی مضاعف و امیدآفرینی برای آینده کشور در دل مردم روشن کند.

وی تصریح کرد: وضعیت کشور، وضعیت منطقه، وضعیت محور مقاومت و وضعیت ائتلاف‌هایی که در سطح جهانی صورت گرفته و چالش‌های سیاسی که در اقصی نقاط جهان است، مشارکت مردم را می‌طلبد که پای صندوق‌های رأی حضور پیدا بکنند.

مرادی در پایان با اشاره به اینکه مردم نسبت به انتخاب فرد اصلح اهتمام داشته باشند، بیان کرد: از آحاد و اقشار مختلف مردم درخواست دارم که پای صندوق‌های رأی حضور پیدا بکنند و نسبت به مشارکت حداکثری، پرشور و مشارکت با شعور به انتخاب فرد اصلح اهتمام داشته باشند.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=4032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.