• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی:

فرماندار در رأس حوزه اجرایی شهرستان است

  • کد خبر : 3760
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۷
فرماندار در رأس حوزه اجرایی شهرستان است
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از فرماندار تقاضا دارم اعتبارات عمران شهری را برای کمک به توسعه عمرانی و مبلمانی اهرم ویژه لحاظ کند تا مجموعه شورا و شهرداری بتوانند با برنامه‌ریزی لازم، چهره شهر اهرم را تغییر دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، نشست مسئولان با غلامحسین زارعی، نماینده مردم در مجلس در محل ساختمان شورای اسلامی اهرم برگزار شد، که عباس صبوری با اشاره به ارتباط خوب نماینده با وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: عمده‌ی پروژه‌های کلان عمرانی در سطح شهر اهرم در حوزه‌ی کاری وزارت راه و شهرسازی می‌باشد که امیدواریم با ارتباط خوب نماینده محترم با وزیر مربوطه، انشالله این پروژه‌ها در این دوره به سرانجام برسند.

رئیس شورای اسلامی اهرم گفت: پروژه‌های پل باهوش اهرم و تکمیل اتوبان اهرم – برازجان و ورود این اتوبان به شهر از مطالبات اصلی شهروندان بوده که چشم‌انداز خوبی را برای شهر اهرم رقم خواهد زد.

وی افزود: یکی دیگر از مطالبات و مشکلات مردم در اهرم وضعیت بیمارستان امام حسین(ع) این شهر بوده که انتظار داریم با پیگیری‌های شما مسأله حضور پزشکان متخصص در این بیمارستان و توسعه امکانات درمانی آن اتفاق بیافتد.

صبوری در حوزه عمران شهری نیز بیان کرد: در حال حاضر پروژه‌های ساماندهی و تعریض دو ورودی اهرم از سمت بوشکان و بوشهر از پروژه‌های مهم شهرداری می‌باشد که در صورت تأمین منابع مالی لازم، سریع‌تر به بهره‌برداری خواهند رسید و به مبلمان شهری نیز کمک خواهد کرد.

عباس صبوری در ادامه تصریح کرد: همچنین نیاز هست که با پیگیری در خصوص پروژه لوله‌کشی آب سد خاییز تا اهرم و نخیلات شهر، هم به نخل‌داران برای تأمین بهتر آب مورد نیازشان کمک شود و هم آن قسمت از کانال‌هایی که در وسط شهر عبور می‌کنند، سرپوشیده شده و این پروژه بعد از چند سال به اتمام برسد تا شهرداری نیز بتواند کار آسفالت معابر و زیباسازی محلات این نقاط شهر را به سرانجام برساند.

غلامحسین زارعی نیز با تاکید بر حفظ وحدت بین مجموعه شورا و شهرداری اهرم و مسئولین اجرایی شهرستان، اظهار کرد: تمام مسائلی که در موعد انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده مربوط به همان زمان بوده و اکنون همه ما در کنار هم و به‌عنوان مسئولین دولتی و حاکمیتی وظیفه داریم با همراهی همدیگر مشکلات موجود در منطقه را کاهش و به توسعه منطقه کمک کنیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرماندار را در رأس حوزه اجرایی شهرستان ببینیم، عنوان داشت: از فرماندار تقاضا دارم اعتبارات عمران شهری را برای کمک به توسعه عمرانی و مبلمانی اهرم ویژه لحاظ کند تا مجموعه شورا و شهرداری بتوانند با برنامه‌ریزی لازم، چهره شهر اهرم را تغییر دهند.

وی بیان کرد: با رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان در خصوص تخصیص و‌ توزیع سهمیه قیر به شهرداری‌های تنگستان صحبت کردم و قرار شد پس از بررسی لازم، این شهرداری‌ها را ویژه ببینند.

زارعی حوزه درمان و امکانات درمانی اهرم را ضعیف دانست و افزود: خواستار حضور مقامات وزارت بهداشت و درمان در شهرستان تنگستان و همچنین پاسخگویی به شهروندان شد.

غلامحسین زارعی تصریح کرد: برای بهبود وضعیت اشتغال نیز پیشنهاد پیگیری برای حضور چند سرمایه‌دار در منطقه را داد و همچنین پیگیری وضعیت شهرک صنعتی اهرم را در برنامه کاری خود قرار داد.

نماینده مردم در مجلس در خصوص میزان آب‌بهای نخیلات اهرم یادآور شد: پیش از این با فرماندار محترم شهرستان در این خصوص صحبت‌هایی انجام دادیم و در جریان این مطالبه کشاورزان قرار گرفته‌ام و در موعد تعیین میزان آب‌بها در سال جاری، حتما پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت تا حقی از باغداران اهرمی ضایع نشود.

پس از پایان این نشست، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای شورای اسلامی و شهردار اهرم و همچنین فرماندار تنگستان و معاون عمرانی وی، برای بازدید میدانی از پروژه‌های احداث پل باهوش و همچنین سد باهوش، در محل این پروژه‌ها حضور یافتند.
منبع: روابط عمومی شهرداری اهرم
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.