• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
2
در شهر اهرم؛

غبار روبی قبور مطهر شهداء برگزارشد

  • کد خبر : 1633
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۴۲
غبار روبی قبور مطهر شهداء برگزارشد
فرماندار تنگستان در آیین غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای شهر اهرم گفت:دهه فجر زمانی برای تکریم بانیان اصلی انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمدلطفی فرماندار تنگستان در آیین غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای شهر اهرم که به مناسبت دهه مبارک فجر در گلزار شهدای این شهر برگزار شد گفت:دهه فجر زمانی برای تکریم از کسانی است در واقع بانیان انقلاب هستند و در رأس و در ذیل همه کسانی که خود را سرباز امام (ره) و در کاروان انقلاب از ابتدای تا کنون حضور دارند.
فرماندار تنگستان در ادامه ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و رود حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن سال ۵۷ اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به ثمره تلاش ماندگار حضرت امام خمینی (ره) پیروزی رسید.
فرماندار تنگستان تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دولت طی یک سال برای آگاهی مردم از خدمات و کارهای انجام شده در این مدت است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: دهه فجر زمانی برای تکریم از کسانی است در واقع بانیان انقلاب هستند و در رأس و در ذیل همه کسانی که خود را سرباز امام (ره) و در کاروان انقلاب از ابتدای تا کنون حضور دارند.

وی افزود: باید با گفتگو با مردم، دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کرد امروز دشمنان در ۱۱۰ روز گذشته ماشین کشتار انسانی در غزه در ادامه ۷۰ سال گذشته آشکارا به دنیا نشان می‌دهند و اگر اینگونه کارها را در اطراف کشور ما به نمایش می‌گذارند به دنبال یاس در جامعه ایرانی هستند.

لطفی یاد آور شد: امروز دشمن و در رأس مستکبران عالم آمریکا و استکبار جهانی بعضی موضوعات با رابطه و زنجیره‌ای که ایجاد می‌کنند به صورت غیر مستقیم مطرح می‌کنند و به دنبال این هستند که بگوید نظام اسلامی ناکارآمد است و از این طریق می‌خواهند مشکلات کشور ما را بزرگ نشان بدهد در صورتی که مشکلات کشورهای خودشان صد برابر است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در قبل از انقلاب ایران جایگاه خاصی در بین کشورهای جهان نداشت اما امروز ایران در حوزه‌ها متفاوت علمی، نانو، درمان، صنعت، اقتدار ملی و دیگر موارد دنیا روی آن حساب دیگر دارد.

وی ادامه داد: امروز با نگاه عدالت محوری که دولت مردمی سیزدهم در سطح کشور دارد در ایام الله دهه فجر در تنگستان ۳۳۵ پروژه عمرانی و اقتصادی که از مطالبات مردم است در حوزه‌های ورزش و سلامت، راه جاده و خیلی از موارد دیگر افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

لطفی اضافه کرد: در ایام الله دهه فجر پروژه‌های افتتاحی ۱۲۵ و آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ پروژه است که با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال است.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=1633

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.