• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
حسن اسماعیلی:

طرح غربالگیری سرطان انجام می شود

  • کد خبر : 1099
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
طرح غربالگیری سرطان انجام می شود
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: انجام طرح‌های غربالگری سرطان سینه و روده بزرگ و همچنین دیابت و فشار خون در سطح مراکز تابعه این سازمان در استان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، “حسن اسماعیلی ” روز یکشنبه در نشست خبری «پاسخگویی مسئولان به رسانه ها » در استانداری بوشهر اظهار کرد: با استقرار دولت سیزدهم، شاهد ارتقا زیرساخت ها و شاخص‌های درمانی در مراکز تابعه سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر هستیم.

وی افزود: میزان ورودی بیماران به مراکز درمانی این استان به خصوص در شهر بوشهر بسیار بالاست اما اجازه نداده‌ایم کمیت فدای کیفیت شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: افزایش سقف ساعت قرارداد و حق‌الزحمه دندانپزشکان جهت افزایش ماندگاری در مراکز بستری و سرپایی، افزایش عقد قرارداد با مراکز درمانی دولتی و خصوصی در سطح استان و خرید داروها و تجهیزات پزشکی تجاری جهت رفاه حال مردم و جلوگیری از ایجاد بحران در مراکز درمانی بخشی از خدماتی است که به شکل نوین به بیمه‌شدگان و مراجعین غیر بیمه این سازمان ارائه می شود.

اسماعیلی بیان کرد: دریافت مجوز جهت خرید ۲ دستگاه دیالیز جهت اضافه کردن به بخش دیالیز بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه، خرید مخزن اکسیژن مایع بیمارستان سلمان فارسی جهت افزایش ایمنی و سلامت بیماران، تسریع در ساخت ساختمان درمانگاه های عمومی و تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و برگزاری ۸۲۸ دوره آموزش تخصصی شامل دوره های فنی درمان، پشتیبانی و مدیریت در جهت افزایش کیفیت خدمات درمانی اتفاق افتاده است.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=1099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.