• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
یادداشت/حسین علویان

شهادت پاداش مجاهدات‌های شهید خدمت بود

  • کد خبر : 3456
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
شهادت پاداش مجاهدات‌های شهید خدمت بود
شهادت آیت‌الله رئیسی پاداش خدمت ماندگار او به آستان نورانی حضرت رضا علیه‌السلام و یک عمر مجاهدت بی‌وقفه در مسیر خدمت به اسلام و مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان تنگستان حسین علویان کارشناس مذهبی در یادداشتی نوشت:

شهادت خادم‌الرضا علیه‌السلام و رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و جمعی از خدمت‌گزاران ملت بزرگ ایران را به پيشگاه رفیع حضرت ولی‌عصر (عج) و محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم قدرشناس ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم و طول عمر باعزت رهبری بزرگوار را که همواره با هدایت‌های خود مایه آرامش ملت هستند آرزومندم.

خدمات و توفیقات آیت‌الله رئیسی در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.همچنین فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبداللهیان، استاندار محترم و هیأت همراه بر این حزنُ و اندوه افزود

شهید آیت‌الله رئیسی با روحیه‌ای جهادی و تلاشی خستگی‌ناپذیر، عمر ارزشمند خود را وقف خدمت به مردم و نظام مقدّس جمهوری اسلامی کرد.

شهادت در شب میلاد امام رئوف، پاداش خدمت ماندگار او به آستان نورانی حضرت رضا علیه‌السلام و یک عمر مجاهدت بی‌وقفه در مسیر خدمت به اسلام و مردم است.

امروز ملت شریف ایران، داغدار فقدان سنگین شهادت رئیس‌جمهور محبوب و جمعی از خادمان خود است؛ اما یاد و خاطره این شهدای عزیز در مسیر خدمت خالصانه به مردم، هيچ‌گاه از ذهن و تاریخ این ملت پاک نخواهد شد.

آیت‌الله رئیسی شخصیتی مردمی داشت که در تمامی مسئولیت‌های که بر عهده داشتن تلاش کرد روحیه مردمی، ساده زیستی و اخلاق مدارانه خود را حفظ کنند و خلأ وجودی آیت‌الله رئیسی که در طول عمر بابرکت خود منشاء خدمات و تحول گسترده و شایانی در بخش‌های مختلف به‌خصوص دستگاه قضا و دولت بود برای همه سخت و دشوار خواهد بود.

ما ملت غیور ایران اسلامی می‌بالیم، مینازیم و افتخار می‌کنیم به این خدمات دولت مردمی دولت آیت‌الله رئیسی به این خدماتی که انجام داد چه آن زمانی که در آستان قدس رضوی بود و چه آن زمان خدمت به مردم داشت.

ملت هوشیار ما در مقاطع دشوار و حساس دهه نخست انقلاب نشان داده است که می‌تواند حوادثی سخت را از این دست با سرمایه توکل به خداوند، اعتماد به نظام، تاب آوری خویش و امید به آینده پشت سر بگذارد.

در دولت به عنوان رئیس جمهور بود اما خدمتگزار مردم بود در واقع بعد از سالها خدمت‌گزاری و سال‌ها خدمت به امام رضا علیه السلام در روز میلاد آقا امام رضا علیه السلام مزد زحمت‌های خود را گرفت.

امیدواریم همه ما بتوانیم پیرو راه شهدای عزیز باشیم بتوانیم به هر حال آنچه که آیت‌الله رئیسی انجام داد ما هم الگو بگیریم و این راه را ادامه دهیم.

آیت‌الله رئیسی خصوصیت‌ها و خصلت‌های بسیار قشنگی داشت که یکی از آن‌ها به هر حال مردم داری بود یکی دیگر تواضع بود و همیشه در بین مردم بود. کنار مردم بود اگر سیلی اتفاق می‌افتاد اگر زلزله‌ای رخ می‌داد اگر مشکلی برای مردم ایجاد می‌شد به فکر مردم بود و در همان ساعت اولیه دستور صادر می‌کرد یا خودش حرکت می‌کرد به هر جهت گرچه که سختی‌ها و مشکلاتی هم بود اما در عین حال حاضر می‌شد.

خاص بحث بیماری کرونا که سنگ تمام گذاشت و به هر حال این خدماتی که آیت‌الله رئیسی انجام داد واقعا خستگی ناپذیر بود.

حسین علویان کارشناس مذهبی

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.