• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
امام جمعه اهرم:

شرکت در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند

  • کد خبر : 3945
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۵
شرکت در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند
امام جمعه اهرم گفت: با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در هشت تیرماه ضمن عمل به وظیفه دینی و انقلابی خود بار دیگر زمینه یأس و ناامیدی دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی را فراهم خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسبر، حجت الاسلام والمسلمین حبیب پهلو زاده ضمن تبریک عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت اظهار کرد: حضور پرشور و شعور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی برای انتخاب ریاست جمهور کامل کننده شرکت میلیونی مردم در آئین تشییع آیت‌الله شهید رئیسی و ادامه دهنده راه شهدای خدمت خواهد بود.

امام جمعه اهرم با اشاره به اینکه همان طور که مردم با حضور پرشور و آگاهانه در آئین تشییع آیت‌الله شهید رئیسی و شهدای خدمت، دشمنان را ناامید کردند، گفت: با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در هشت تیرماه ضمن عمل به وظیفه دینی و انقلابی خود بار دیگر زمینه یأس و ناامیدی دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی را فراهم خواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت که در راه خدمت به ملت، توسعه و پیشرفت کشور به شهادت رسیدند به دنیا ثابت کردند ملت ایران در همه صحنه‌های دفاع از نظام ایستاده و برخلاف القائات منفی دشمنان این مرز و بوم این نظام اسلامی پشتوانه مردمی خود را حفظ کرده است.

پهلوزاده تاکید کرد: دولت شهید جمهور، به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، یعنی تثبیت دولت اسلامی و مرحله جامعه اسلامی و تمدن اسلامی که در پیش داریم نزدیک بود.

امام جمعه اهرم خاطرنشان کرد: همه ما میدانیم انتخابات ایران و میزان حضور و مشارکت مردم بر مناسبات دنیا تأثیرگذار است و باید مردم آگاهانه و به دور از تعصبات حزبی، جناحی و گرایش‌های سیاسی نامزد اصلح و توانمندی را انتخاب کنند که به جای غرب به توان داخلی اتکا داشته باشد.

وی با بیان اینکه آنچه نیاز است نباید خدمات و اقدامات رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم فراموش شود تاکید کرد: بلکه باید منصفانه و به دور از تعصبات جناحی همه خدمات دولت کار و کرامت را بازگو کنند تا در فقدان رئیس جمهور شهید، مردم با خدمات این دولت بیشتر آشنا و آگاه شوند.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.