• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
فرماندار تنگستان:

سپاسگزار وارثان انبياء الهی هستیم

  • کد خبر : 2673
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۱۰
سپاسگزار وارثان انبياء الهی هستیم
فرماندار تنگستان گفت: تجلیل از معلمان و فرهنگيان شريف، تكريم منزلت رفيع علم و علم آموزی است و چه بهانه‌ای نيكوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهيد مرتضی مطهری، برای بزرگداشت مرتبت والای معلم تا مقام رفیع معلمان را ارج نهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، فرماندار تنگستان در پیامی روزکارگر و هفته گرامیداشت مقام معلم تبریک گفت
بسم اله الرحمن الرحیم
تقارن دو روز معلم و کارگر در اردیبهشت ماه که مصادف با تقدیر از دو قشر فرهیخته و سخت‌کوش جامعه است، زمینه مسرت و شادمانی را فراهم می‌آورد؛ زیرا هدف معلمان وکارگران در ساخت پایه‌های یک جامعه مشابهت زیادی به هم دارد و یک قشر نیروی انسانی آتیه ساز وطن را تربیت و قشر دیگر بادقت و حساسیت پایه‌های عمران و سازندگی این مرز و بوم را مستحکم می کند.

فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت فیلسوف عالی مقام و استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغازین روز هفته بزرگداشت معلم یادآور مجاهدت مردان و زنان فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می‌بخشند.

کارگر، واژه‌ای مقدس برای انسان‌هایی از جنس زحمت، عرق جبین، قدرت بازو و توان تفکر و اندیشه است که با تلاش‌های خالصانه و صادقانه، چرخه کار، تولید و صنعت را به حرکت وا می‌دارند و رزق طیب و حلال بر سفره پرمهر خانواده خویش هدیه می‌کنند.
بی‌تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگيان شريف، تكريم منزلت رفيع علم و علم آموزی است و چه بهانه‌ای نيكوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهيد مرتضی مطهری، برای بزرگداشت مرتبت والای معلم تا مقام رفیع معلمان را ارج نهیم و قدردان و سپاسگذار این ميراث داران انبياء الهی و اربابان معرفت باشیم.

اینجانب، سالروز شهادت استاد مبارز خط مقدم جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی، شهید مرتضی مطهری و روز معلم و روز جهانی کار و کارگر را به مردم شریف شهرستان تنگستان و این دو قشر عظیم و زحمت کش و گرامی تبریک عرض می‌کنم و از درگاه ایزدمنان برای آن‌ها توفیق روز افزون در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای میهن عزیز اسلامی را مسألت دارم.
احمد لطفی
فرماندارتنگستان

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=2673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.