• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
شاعر تنگستانی:

غزل رهبر انقلاب لبریز از صلابت بود

  • کد خبر : 2557
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
غزل رهبر انقلاب لبریز از صلابت بود
شاعر تنگستانی: سروده رهبرانقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مدظله‌ العالی لبریز از شور حماسی و صلابت ملتی دلیر و نستوه است که همواره با نیروی ایمان و اتکا به قدرت لایزال حق، پشت دشمنان ایران اسلامی را به خاک مذلت می‌کشاند.

راحیل شکوه شاعر تنگستانی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، نظر خود را درباره غزل سروده شده توسط حضرت آقا با موضوع عملیات وعده صادق این‌گونه بیان کرد: سروده رهبر معظم انقلاب اسلامی لبریز از شور حماسی و صلابت ملتی دلیر و نستوه است که همواره با نیروی ایمان و اتکا به قدرت لایزال حق، پشت دشمنان ایران اسلامی را به خاک مذلت می‌کشاند.

شاعر تنگستانی در ادامه افزود: سطر سطر این سروده رهبر انقلاب، ملت هماره قهرمان ایران را به سلحشوری و استواری در مقابل دشمنان و منافقان فرا می‌خواند و با بیانی عارفانه و زیبا پیام‌آور حمیّت، غیرت و شجاعتی علی(ع) گونه است.

راحیل شکوه با ۱۸ سال سابقه شاعری

راحیل شکوه با ۱۸ سال سابقه شاعری و شرکت در انجمن های ادبی استان ازشعرای بزرگ شهرستان تنکستان است.

از مجموع انتشارات چاپ شده وی می‌توان به بزم دلتنگی مجموعه شعر(چاپ انتشارات‌نامه پارسی شیراز)، عبور بی‌قافیه مجموعه شعر سپید(انتشارات قلمداران جنوب بوشهر) و آن سال‌ها مجموعه داستان(انتشارات قلمداران جنوب بوشهر) نام برد.

همچنین از افتخارات شکوه می‌توان شایسته تقدیر در جشنواره شعر کودک و نوجوان بسیج هنرمندان استان بوشهر، شایسته تقدیر در اولین جشنواره بسیج هنرمندان استان بوشهر در خصوص اشعار عارفانه و عاشقانه، کسب مقام سوم استانی در هفتمین جشنواره بسیج هنرمندان استان بوشهر(نوای دلنشین) و کسب مقام دوم استانی در جشنواره هفت اقلیم هنر بسیج هنرمندان استان بوشهر با موضوع شعر انقلاب را بیان کرد.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=2557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.