• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
تصویب شد؛

رشته‌ جدید کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تنگستان

  • کد خبر : 3737
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
رشته‌ جدید کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تنگستان
رئیس دانشگاه آزاد استان بوشهر گفت: مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در هفت رشته تحصیلی جدید برای سه واحد بوشهر، دشتستان و تنگستان اخذ و از ابتدای سال تحصیلی جدید امکان پذیرش دانشجو در این رشته‌ها میسر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، سعید رازقی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران رسانه‌های استان بوشهر، از تصویب هفت رشته‌ محل جدید در مقطع کارشناسی ارشد برای واحد‌های دانشگاهی استان بوشهر خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های آموزشی لازم برای توسعه تحصیلات تکمیلی، مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در هفت رشته تحصیلی جدید برای سه واحد بوشهر، دشتستان و تنگستان اخذ و از ابتدای سال تحصیلی جدید امکان پذیرش دانشجو در این رشته‌ها میسر خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه در راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی جدید، علاوه بر علاقه‌مندی مخاطبان و نیاز روز جامعه، با توجه به صنایع موجود در استان بوشهر به این مهم نیز توجه شده است، بیان کرد: با کسب این مجوزها، متقاضیان می‌توانند علاوه بر رشته های گذشته، در رشته‌های جدید ادامه تحصیل دهند.

رازقی با برشمردن رشته‌های جدید، عنوان کرد: رشته‌های حقوق خصوصی و حسابداری برای دشتستان، مهندسی شیمی برای تنگستان و رشته‌های تحصیلی حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، مدیریت خدمات اجتماعی، مدیریت بازرگانی – بازاریابی، مدیریت منابع انسانی در منابع نفت و گاز و پتروشیمی برای واحد بوشهر در دفترچه لحاظ شده است.

سعید رازقی با تأکید بر اینکه این رشته‌های تحصیلی پس از چند سال سکون، به دانشگاه‌های استان بوشهر افزوده شد، ادامه داد: به طورمثال مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های واحد دشتستان بعد از هشت سال و با تلاش‌های مدیران دانشگاه و حمایت‌های مسئولان شهری صادر شده که این مهم بیانگر دغدغه‌مندی مسئولان و همسویی برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با مسیر توسعه استان بوشهر است.

رئیس دانشگاه آزاد استان بوسهر با بیان اینکه تلاش‌ها و اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در راستای ارتقای سطح علمی و توزیع عادلانه فرصت‌‌ها و امکانات تحصیل متمرکز است، یادآور شد: تمامی هدف‌گذاری‌ها و اقدامات دانشگاه به سمت افزایش کیفیت آموزشی و توسعه در زمینه رشته‌های پرمتقاضی و کاربردی در صنایع مختلف و پژوهش‌های بنیادی بوده و امید است اقدامات دانشگاه درراستای اسناد بالادستی نظام آموزش عالی کشور، سبب ارتقای سطح کمی و کیفی دانشجویان علاقه‌مند و تربیت نسلی متخصص با دانش کاربردی برای رفع نیازهای ضروری کشور شود.
منبع: روابط عمومی دانشگاه‌ آزاد تنگستان
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.