• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

رئیس‌جمهور باید پایبند به انقلاب باشد

  • کد خبر : 3834
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
رئیس‌جمهور باید پایبند به انقلاب باشد
فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: کاندید اصلح باید مؤمن و پایبند به انقلاب و نظام باشد ولایت مدار و با شجاعت در مقابل دشمنان بایستد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، علی رزمجو بعد از ظهر شنبه در جمع بسیجیان شهرستان تنگستان با اشاره به حماسه‌آفرینی‌های مردم شهرستان تنگستان، اظهار کرد: ما در یک شرایط نسبتاً پیچیده‌ای از عمر پرخیر و برکت انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: با وجود کارشکنی‌های مداوم دشمن ایران اسلامی، اما با حماسه آفرینی‌های مردم که این انقلاب را به یک دژ شکست ناپذیر تبدیل کرده است دشمن با شکست مواجه شده است.

وی افزود: دشمن با وجود اینکه نبردهای مختلف سیاسی، نظامی و اقتصادی که بر علیه انقلاب اسلامی پیاده کرده است، اما دشمنان ما اعتراف کرده‌اند که نمی‌توانیم با انقلاب اسلامی سر جنگ داشته باشیم.

رزمجو با اشاره به اینکه ویژگی‌های بسیجی، امروز در دانشگاه‌های آمریکا و متحدانش غوغا کرده است، تصریح کرد: سال ۱۴٠۱ دانشجو، دانش‌آموز، دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها را متشنج کردند اما خدا این غضب را به خود دشمن برگرداند و امروز شاهد تجمعات و اغتشاشات دانشجویان آمریکایی در حمایت از غزه هستیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر خاطرنشان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکایی و کشورهای اروپایی، که جوانان تسلیم این پیام شدند و بر علیه دولت آمریکا و اسرائیل تظاهرات کردند، این یعنی صدور ویژگی‌های شکست ناپذیر بسیجیان به قاره‌های دنیا.

وی افزود: پایگاه مقاومت بسیج پایگاه علم و تقوا، ایثار و فداکاری، رشادت و شجاعت است، و درس و پند و اندرزش را از تاسوعا و عاشورا گرفته است.

رزمجو با اشاره به انتخابات هشت تیرماه افزود: دشمن در حال محاسبه و جوسازی عدم شرکت و کاهش رأی دهندگان در انتخابات است.

فرمانده سپاه صادق(ع) بوشهر خاطرنشان کرد: با تبیین آن مؤلفه‌هایی که ما را تا الان به پیروزی رسانده و در مقابل دنیا مقتدر کرده، پرشور در انتخابات شرکت کنید.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری و رئیس جمهور تراز انقلاب را انتخاب کنیم، افزود: رئیس جمهور باید مقید به احکام الهی و پایبند به انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهداء و امام انقلاب باشد.

رزمجو یادآور شد: جمهوری اسلامی با عزت و اقتدار، و با پیش روندگی در کشتی انقلاب با ناخدای مقام معظم رهبری که بر روی امواج پر تلاطم توطئه‌های دشمنان انقلاب هدایت می‌کنند، در حال حرکت است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر در پایان با اشاره به شاخص‌های کاندید اصلح، بیان کرد: مؤمن و پایبند به انقلاب و نظام باشد ولایت مدار و با شجاعت در مقابل دشمنان بایستد.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.