• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان تنگستان:

رئیس‌ جمهور نباید میز‌نشین باشد

  • کد خبر : 3895
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۵
رئیس‌ جمهور نباید میز‌نشین باشد
رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان تنگستان گفت: رئیس جمهوری انتخاب شود که ادامه دهنده راه شهید خدمت، مردمی باشد و میز‌نشین نباشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپاس خبر، غلامرضا حسین‌پور با توجه به اینکه در بحبوحه انتخابات هستیم و انقلابی دیگر باید رقم بخورد اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری کشور، باید به تأسی از گفتار و دستورات رهبری باشد و ریاست جمهوری که برای مردم مطلوب، کارایی و مدیریت خوب داشته باشد، انتخاب کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تنگستان گفت: کاندید اصلح باید کارایی داشته باشد، با ایمان، ضدفساد، عدالت‌خواه و بتواند به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کند.

وی ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح را اینگونه مطرح کرد و افزود: رئیس جمهوری انتخاب شود که ادامه دهنده راه شهید خدمت، مردمی باشد و میز‌نشین نباشد.

حسین‌پور در ادامه بیان کرد: رئیس جمهور شهید درد مردم را لمس و پیگیری می‌کرد و برای حل مشکلات عملیاتی و میدانی عمل می‌کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه اشتغال خاطر نشان کرد: در سال ۱۴٠۱ بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان در حوزه اشتغال و مشاغل کوچک خرد تامین اعتبار گردید که بیش از هزار و ۸٠٠ شغل کوچک در شهرستان تنگستان بخش مرکزی با این تأمین اعتبار، ایجاد گردید.

وی با بیان اینکه در بحث لوازم ضروری یا تأمین لوازم منزل در دولت سیزدهم کارهای بسیار بی‌سابقه‌ای انجام شده، افزود: از جمله در بخش مرکزی ۲۸۶ دستگاه یخچال،۳۶۳ دستگاه کولر،۱۸٠ بخاری گازی و ۹۴ آبگرمکن گازی تهیه و در اختیار مددجویان قرار گرفت.

حسین‌پور با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم مددجویان مسکن می‌باشد تصریح کرد: کارهای بسیار مفید و سازنده دولت سیزدهم در بحث مسکن مددجویان انجام من جمله مسکن ۴۸ قطعه زمین رایگان به مددجویان کمیته امداد واگذار گردید که این واحدها اجرایی شدند قدم‌های خیلی خوبی برداشته شد که در ۱٠ سال گذشته این خدمات ارائه نگردیده بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: وام‌های کارگشایی و درخواست‌هایی که بیش از ۱٠ سال در نوبت داشتیم، در دولت سیزدهم به صورت فوریتی مواردی که خاص و بیمار صعب‌العلاج بودند تأمین اعتبار گردید.

وی در مورد وام‌های درمان اینگونه تصریح کرد: کمک هزینه‌های درمانی که سال‌ها پشت نوبت بودند و اسناد درمانی که سال‌ها در این اداره بایگانی می‌شد و پشت نوبت بودند در دولت سیزدهم با تدبیر شهید جمهور به صورت لحظه‌ای اسناد، ثبت و برای پرداخت وارد سیستم استان می‌شد.

حسین‌پور با اشاره به اینکه رئیس جمهور عدالت خواه باشد، افزود: با فساد مبارزه کند طبق چیزی که رهبر انقلاب فرمودند هم محترم و هم مغتنم باشد.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تنگستان تصریح کرد: من از همه مردم انسان دوست به ویژه مردم خوب شهرستان تنگستان تقاضا دارم که در هشت تیرماه به پای صندوق‌های رأی بیایند و با انتخاب رئیس جمهور اصلح گامی در راستای پیشرفت انقلاب و جمهوری اسلامی بردارند.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.