• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
امام جمعه اهرم:

دولت از متولی گری در اقتصاد کنار بکشد

  • کد خبر : 2129
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
دولت از متولی گری در اقتصاد کنار بکشد
امام جمعه اهرم گفت: در عرصه اقتصاد دولت باید خودش را از متولی گری در اقتصاد کنار بکشد و اقتصاد را به مردم بسپارد و قوانین اضافی و بعضاً صددرصد مانع مشارکت مردم را تغییر دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های شهر اهرم اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان و بهار قرآن قرار داریم که لحظه به لحظه آن برای مؤمن غنیمت است و حفظ حرمت و حریم ماه مبارک رمضان برای ما لازم و واجب است.

امام جمعه اهرم گفت: در رمضان از قرآن و دعاهای پرمضمون و شب‌های قدر باید کمال بهره را ببریم و توشه یک سال ما در شب‌های قدر مقدر خواهد شد و باید برای داشتن سالی پر معنویت این ماه مبارک را غنیمت بشمریم چرا که ماه مبارک رمضان با نورانیت آیات و دعاها و شب‌های قدر تحول درونی و معنوی در انسان ایجاد می‌کند و کافی است که ما خودمان را در معرض این نسیم معنوی قرار بدهیم. در روزهای آغازین بهار طبیعت و نوروز قرار داریم و سال نو را به محضر شما مؤمنین تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

پهلوزاده یاد آور شد: با توجه به شعار امسال که جهش تولید با مشارکت مردم است برای مسؤولان این وظیفه را معین فرمودند که برای مشارکت مردم و بسیج همه نیروها در اقتصاد باید راهی پیدا کنند والا از رسیدن به اهداف برنامه توسعه هفتم ناتوان خواهند بود.

وی ادامه داد: همانطور که در عرصه‌های سیاسی مردم حرف اول را در این ۴۵ سال زده اند در عرصه اقتصاد هم دولت باید خودش را از متولی گری در اقتصاد کنار بکشد و اقتصاد را به مردم بسپارد و قوانین اضافی و بعضاً صددرصد مانع مشارکت مردم را تغییر دهد.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=2129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.