• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
فرماندار تنگستان:

دهیاران تنگستان برای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند

  • کد خبر : 1332
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
دهیاران تنگستان برای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند
فرماندار تنگستان از دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان خواست برای ایجاد انتخاباتی سالم و رقابتی، امنیت محور همراه با مشارکت حداکثری در روستاهای خود تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست با دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان تنگستان اظهار داشت: نگاه و اراده دولت مردمی سیزدهم با هم افزایی، مشارکت، پشتیبانی و پیگیری رفع مشکل مسکن اقشار مختلف مردم در کشور است.

احمد لطفی اضافه کرد: بی شک از تمام ظرفیت‌ها و امکانات و پتانسیل موجود برای خانه دار شدن بیش از پیش مردم استفاده خواهد شد و لازمه تحقق این امر مهم نیز تعامل، همکاری؛ همراهی و اهتمام بیشتر دستگاه‌های اجرایی و متولیان امور بخش مسکن در شهرستان است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: نیازاست دهیاران طبق برنامه زمان بندی حداکثر ۲ ماه نسبت به شناسایی صد در صدی افراد واجد شرایط در روستاها بیش از پیش تلاش کنند.

وی از دهیاران روستاهای بخش مرکزی خواست در جهت ایجاد انتخاباتی سالم و رقابت محور، امنیت محور همراه با مشارکت حداکثری در روستاهای خود تلاش کنند.

لطفی ادامه داد: دهیاران در پایان هر ماه گزارش عملکرد خود در حوزه مسکن را به بخشداری جهت انجام مراحل مورد نیاز اعلام کنند.

فرماندار تنگستان از دهیاران خواست جهت آگاهی و اطلاع بیشتر مردم در زمینه احداث طرح مسکن ملی بنر اطلاع رسانی نصب کنند.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته دولت مردمی سیزدهم با علم به این کار سخت، وارد میدان عمل شده است و رفع و حل مشکلات پیش رو در جهت تأمین مسکن مردم را به عنوان یک کار جهادی، انقلابی و یک ضرورت کشور قلمداد می‌کند.
منبع: مهر
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=1332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.