• امروز : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
کل 537 امروز 0
0
0
مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان:

دشمن از تکرار شهید رئیسی ترس دارد

  • کد خبر : 4020
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
دشمن از تکرار شهید رئیسی ترس دارد
مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان گفت: حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در حالی مشتی محکم بر دهان دشمنان است که دشمن در انتخابات آینده از تکرار آیت‌الله شهید رئیسی به عنوان الگوی رئیس جمهور در ایران ترس دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، امین ماندگار با بیان اینکه مشارکت آگاهانه در انتخابات بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: مردم، رئیس جمهوری می‌خواهند که ادامه ‌دهنده مسیر آیت‌الله شهید رئیسی باشد،

مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان با اشاره به نقشی که دانشگاه در ایجاد شعور انتخاباتی و رأی آگاهانه مردم در جامعه خواهد داشت، گفت: حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در حالی مشتی محکم بر دهان دشمنان است که دشمن در انتخابات آینده از تکرار آیت‌الله شهید رئیسی به عنوان الگوی رئیس جمهور در ایران ترس دارد.

وی با بیان اینکه مردم در این صحنه سیاسی پیش رو، با هوشیاری و معیار قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، یک انتخاب آگاهانه و فردی را بر این مسند برگزینند، خاطرنشان کرد: فرد منتخب خلق و خویی شبیه شهید جمهور را داشته و پایبند به رهبری، پاسدار خون شهداء و مدافع مردم محروم بوده، دلبسته دنیا نباشد و خود را برای شهادت در راه خدمت برای مردم آماده کند.

ماندگار با تأکید بر این مطلب که دانشگاه آزاد اسلامی برای مشارکت حداکثری در چهادهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری آستین همت بالازده و پای کار انقلاب است، ادامه داد: شهید رئیسی با مشی جهادی و خالصانه‌ای که داشت مدلی از مدیریت را به یادگار گذاشت که در طول تاریخ و آیندگان به نیکی از ایشان یاد خواهند کرد.

مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شهید جمهور روحیه‌ای خستگی ناپذیر داشت، تاکید کرد: امیدآفرینی، مردمی بودن، ساده زیستی، روحیه جهادی، تسلط بر نفس و تفکر انقلابی، مهم‌ترین ویژگی رئیس جمهور شهید بود که باید با این خصوصیات و ارج نهادن به خون پاک این شهداء که در راه خدا و خدمت به خلق خدا جان خود را فدای انقلاب کردند، اقدام به انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب کنیم.

وی افزود: حضور مردمی و ساده رئیس جمهور شهید در کنار مردم برای همیشه در ذهن‌ها باقی خواهد ماند، چرا که دوران مظلومیت شهید بهشتی و خدمت شهید رجایی برای مردم زنده شد و شهادت سید محرمان و همراهانش آثار بزرگی برای برای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

ماندگار گفت: انتخاب یک رئیس جمهور اصلح، حلال بسیاری از مشکلات در جامعه خواهد بود، بنابراین همه باید پای کار باشند تا یک مشارکت حداکثری رقم خورد.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=4020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.