• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
فرماندارتنگستان:

درخواست تسهیلات در تنگستان تسریع شود

  • کد خبر : 993
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
درخواست تسهیلات در تنگستان تسریع شود
فرماندار تنگستان گفت: دستگاه‌های اجرایی تنگستان در خواست‌های دریافت تسهیلات که در سامانه ثبت شده با دقت و با کیفیت مناسب بررسی کامل صورت گیرد و به کمیته فنی در فرمانداری معرفی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی سه‌شنبه شب در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری تنگستان اظهار داشت: تسهیلات اشتغال زایی سال جاری اعتباری در شهرستان تنگستان بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان است که تحت عنوان دستگاه‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و امور ایثار گران و جانبازان، بهزیستی، بسیج، برکت، بنیاد علوی، امور عشایر، سربازان دارای حرفه و امور روستایی است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: با توجه به اینکه ماه‌های آخر سال بانک‌ها رغبتی برای پرداخت تسهیلات نشان نمی‌دهند باید طوری برنامه ریزی شود در واقع قبل از ورود به انتخابات شناسایی و معرفی در خواست به بانک صورت گیرد تا پرداخت تسهیلات انجام شود.

وی افزود: نیاز است تا پرونده‌هایی که برای پرداخت تسهیلات به کمیته فنی ارسال می‌شود طی ۳۰ روز توسط کمیته فنی مورد بررسی قرار گیرد و پس از تأیید، نهایی متقاضی برای پرداخت تسهیلات معرفی شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی در خواست‌هایی که در سامانه ثبت شده با دقت و با کیفیت مناسب بررسی کامل صورت گیرد و به کمیته فنی در فرمانداری معرفی کنند.

لطفی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی تنگستان گزارش متقاضیان معرفی شده به بانک‌های عامل در شهرستان را به کمیته فنی در محل فرمانداری ارسال کنند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه رویداد مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار داریم مهمترین کاری که در این دوران باید انجام شود زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم آید
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.