• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
یازدهم اسفند؛

دانشجویان بوشهری آماده حضور در انتخابات هستند

  • کد خبر : 1911
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
دانشجویان بوشهری آماده حضور در انتخابات هستند
حضور و مشارکت اقشار محتلف جامعه در انتخابات یازدهم اسفند یکی از رویدادهای مهم و با اهمیت پیش روی ایرانیان در عرصه ملی و بین‌المللی در این برهه زمانی برای کشور است که شاهد گام های محکم دانشجویان بوشهری در این فضا هستیم.

در یازدهم اسفند، آزمون دیگری از جنس مشارکت مردم که در طول دوران انقلاب، با استفاده از حق تعیین سرنوشت به تکلیف خود در آبادی این سرزمین به خوبی عمل کرده‌اند در پیش است و در انتظار میدانی دیگر برای تجلی اراده خود هستند تا از حق خود در رقم زدن تحولات پیشروی کشور استفاده کرده و به تکلیف خویش عمل کنند.

دانشجویان استان بوشهر که همواره پرشور در همه عرصه‌های انقلاب از جمله انتخابات حضور یافتند داشته‌اند، در این دوره نیز با عزمی جدی خود را برای مشارکت در این رویداد مهم سیاسی آماده کرده اند.

در حالی که پنج روز دیگر به انتخابات یازدهم اسفند فرصت نمانده ، خبرنگار ایرنا در گفت‌وگو با دانشجویان و دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور از آنها در خصوص انتخابات پرسش کرد.

آنها در این مصاحبه به ۲ نکته مهم حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و ویژگی های نامزدهای داوطلبی اشاره و بر آنها تاکید کردند.

دانشجویان عنوان کردند: با توجه به اینکه نوع حکومت کشور ایران جمهوری اسلامی و انتخابات از طریق رای مردم است، مشارکت حداکثری به اقتدار و عزت کشور می‌افزاید.
آنها گفتند: دانشجویان به عنوان قشری تاثیرگذار در کنار سایر اقشار جامعه همواره در رویدادهای مختلف انقلاب و پیشگامان در عرصه‌های مختلف بوده‌اند و در این دوره باید شرایط را برای شورآفرینی دوباره با مشارکت بالا فراهم کنیم.

دبیر انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور گناوه شرکت در انتخابات این دوره را امری مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: حضور در این دوره از آن جهت ضروری است که هرکسی به ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه اعتقاد دارد باید شرکت کند.
منبع: ایرنا
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=1911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.