• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
فرمانده سپاه امام‌علی(ع) تنگستان مطرح کرد:

خدمت‌گزاری به مردم مهم‌ترین ویژگی شهید خدمت

  • کد خبر : 3351
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
خدمت‌گزاری به مردم مهم‌ترین ویژگی شهید خدمت
فرمانده سپاه امام‌علی(ع) تنگستان گفت: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین ویژگی شهید جمهور در تمام این ادوار بود و ارادت قلبی این شهید راه خدمت همواره رضایت مردم و حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد حیدری در پی حادثه دلخراش سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور کشور در سفر به استان آذربایجان شرقی و به شهادت رسیدن آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان پیام تسلیتی به شرح ذیل بیان کرد:

فرمانده سپاه امام‌علی(ع) گفت: بالاخره و پس از تلاش بی وقفه تیم‌های امدادی و نظامی برای جستجوی بالگرد و امداد رسانی به علت شرایط بد آب و هوایی و صعب‌العبور بودن منطقه سقوط بالگرد، سرانجام صبح امروز (دوشنبه) خبر اندوهناک و ناباورانه شهادت رئیس جمهور، وزیر خارجه و همراهان همه ما را در غمی بزرگ فرو برد و ایران اسلامی را داغدار کرد.

وی با بیان اینکه ملت شهید پرور ایران امروز کسی را از دست داد تصریح کرد: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین ویژگی آیت‌الله شهید رئیسی در تمام این ادوار بود و ارادت قلبی این شهید راه خدمت همواره رضایت مردم و حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن بود.

حیدری افزود: آیت‌الله رئیسی ـ رحمت الله علیه ـ با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشت و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کرد.

ضمن عرض تسلیت به همه بازماندگان و طلب صبر برای آن‌ها امید داریم این شهیدان والامقام با اولیا الله محشور شوند.

وی تصریح کرد: بدون شک امروز سکاندار انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب همچون کوهی در برابر این پیشامدها کشور را با ثبات هرچه تمام‌تر به سمت آرامش و عزت انقلاب هدایت خواهند کرد هرچند جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده و از تمام آن‌ها با سلامت عبور کرده است. همان گونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.

در پایان شهادت عالم برجسته  آیت الله رئیسی ـ رحمت الله علیه ـ را به محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران  تسلیت می‌گوییم  و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
یادش گرامی و راهش پرروهرو باد.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.