• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
فرماندار تنگستان:

خانواده شهداء نعمت بزرگی برای جامعه هستند

  • کد خبر : 2623
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۵۰
خانواده شهداء نعمت بزرگی برای جامعه هستند
فرماندار تنگستان گفت: حضور در منزل شهداء و زیارت خانواده آن‌ها که افرادی‌ صبور و کم توقع هستند، افتخاری بزرگ برای همه مسئولان نظام اسلامی است و همه ما در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در مسیر راه شهداء ثابت قدم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی فرماندار تنگستان در دیدار با خانواده شهید ناصر عمرانی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهرم به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: حضور در منزل شهداء و زیارت خانواده آن‌ها که افرادی‌ صبور و کم توقع هستند، افتخاری بزرگ برای همه مسئولان نظام اسلامی است و همه ما در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در مسیر راه شهداء ثابت قدم می‌کند.

فرماندار تنگستان گفت: حضور خانواده‌های معزز و معظم شهداء در بین ما نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید این حضور در منزل شهداء تنها به یک دیدار خلاصه و محدود گردد بلکه لازم است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها به صورت مستمر بوده و توصیه خانواده معزز و معظم شهداء در خدمت‌رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

لطفی بیان کرد: در دیدارهایی که انجام می‌شود خانواده معظم شهداء هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در همه دیدارها توصیه‌های خانواده معزز و معظم شهدا به مسئولان خدمت‌رسانی بی منت به مردم است که این هم نشان از بزرگواری و روحیه بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهداء در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات برآیند.

احمدلطفی اضافه کرد: آنچه امروزه داریم همه آن‌ها مدیون خون پاک و مطهر شهداء، صبر و استقامت خانواده‌های شهداء و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=2623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.