• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
فرمانده سپاه امام‌علی(ع) تنگستان:

حماسه‌ انتخابات مکمل حماسه‌ بدرقه‌ شهیدان است

  • کد خبر : 3985
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
حماسه‌ انتخابات مکمل حماسه‌ بدرقه‌ شهیدان است
فرمانده سپاه امام‌علی(ع) شهرستان تنگستان گفت: انتخابات بسیار مهم است و حماسه‌ انتخابات، مکمل حماسه‌ بدرقه‌ شهیدان است؛ این کار مکمل کاری است که قبلاً در بدرقه‌ شهیدان کردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسبر، احمد حیدری انتخابات را یکی از ارکان مهم مردم سالاری دینی بیان و اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات برای تعیین سرنوشتشان است، به فرموده مقام معظم رهبری حضور و مشارکت در انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک مفهوم ارزشمند و هویت ساز است،گفت: اسلام ناب محمدی(ص) با حمایت و پشتیبانی گسترده مردم در میهن اسلامی‌ ایران، به حاکمیت رسید و اسلام خواهی مردم، ایران را به عزت و اقتدار رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نشان داد، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و مردم با حضور در انتخابات‌، قدرت و اراده خود را در انتخاب حاکمان، مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند.

حیدری با اشاره به اینکه ملت شریف ایران برخلاف ادعای برخی جریانات سیاسی و بدخواهان، پای کار نظام اسلامی هستند یادآور شد: هرگز اسیر روایت سازی‌های دشمنان نشده و نخواهند شد و انتخابات پیش رو را همچون دیگر حماسه آفرینی‌ها، در تاریخ عزت و عظمت ایران ثبت خواهند کرد.

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان، با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات یک پیام به دشمنان این مرز بوم دارد، بیان کرد: «ما پای انقلاب هستیم» مردم این سرزمین اسلامی سرنوشتشان را خودشان تعیین می کنند و اجازه نخواهند داد تا بیگانگان دخالتی در امور کشورشان داشته باشند.

وی ضمن دعوت مردم به مشارکت پرشور در انتخابات تصریح کرد: از صاحبان سخن و جهادگران عرصه تبیین می‌خواهم ضمن تشریح معیارهای انتخاب اصلح با تواصی سیاسی و امر به معروف، به تبیین حق و تکلیف بودن انتخابات بپردازند و اهمیت و تأثیرگذاری انتخاب صالحان را یادآور شوند.

حیدری خاطرنشان کرد: اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در کشور می‌طلبد افرادی را بر برگزینیم که بیشترین قرابت فکری با آرمان‌های انقلابمان دارند و در این زمینه توجه ویژه به معیارهای انتخاب اصلح در کلام امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب یک امر ضروری و روشنگر است.

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: انتخابات بسیار مهم است. این حماسه‌ انتخابات، مکمل حماسه‌ بدرقه‌ شهیدان است؛ این کار مکمل کاری است که قبلاً در بدرقه‌ شهیدان کردید.

وی همچنان خاطرنشان کرد: ملت ایران برای اینکه بتواند در معادلات پیچیده‌ بین‌المللی، منافع خودش را حفظ کند و عمق راهبردی خودش را تثبیت کند و ظرفیّتها و استعدادهای طبیعی و انسانی خودش را به مرحله‌ی بروز و ظهور برساند و کام مردم را شیرین کند به یک رئیس‌جمهور فعّال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.