• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
2

حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد در منزل شهید هنرمند اهرمی

  • کد خبر : 1363
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۶:۴۰
حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد در منزل شهید هنرمند اهرمی
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل شهید هنرمند اهرمی با همسر این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، اصغر امیرنیا مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با اشاره به نقش و تاثیر خانواده های معظم شهدا در پیشبرد و تعالی اهداف انقلاب اسلامی و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های حاجیه خانم ابراهیمی همسر این شهید والامقام هنرمند در این راه تجلیل و قدردانی نمود.
حاجیه خانم ابراهیمی نیز با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید صادقی و با ذکر خاطره ای از این شهید مفقود الجسد، وی را از ماه‌ها قبل از شهادت، آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب توصیف کرد که در نهایت به آرزوی بزرگش یعنی شهادت دست یافت.
در پایان این دیدار که عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، وحید حیدری معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، رضا صدریان رئیس بنیاد شهید تنگستان و علیرضا سبحانی مسئول امور ایثارگان اداره کل فرهنگ و رشاد اسلامی استان بوشهر حضور داشتند، مشاور وزیر با اهدا لوح تقدیری از همسر محترم شهید مصطفی صادقی تجلیل نمود.
گفتنی است شهید مصطفی صادقی از جمله شهدای فرهنگی شهر اهرم است که در سال 1361 و در عملیات رمضان جاوید الاثر گردید و همسر وی با تبدیل منزل شخصی خود به حسینیه “شهید مصطفی صادقی” به وصیت این شهید والامقام عمل نمود.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=1363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.