• امروز : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
کل 537 امروز 0
0
1
رئیس بیمارستان امام‌حسین(ع) مطرح کرد:

حضور در انتخابات تداوم مسیر شهید خدمت

  • کد خبر : 4046
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۰۵
حضور در انتخابات تداوم مسیر شهید خدمت
رئیس بیمارستان امام‌حسین(ع) اهرم گفت: حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان و تداوم حرکت ملت در مسیر خدمت رئیس جمهور شهید است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، زینب حسینی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان که نماد خدمت صادقانه در دولت سیزدهم بودند اظهار کرد: باید همه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم چون این حضور باعث افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در بعد ملی و بین‌المللی می‌شود.

رئیس بیمارستان امام‌حسین(ع) شهر اهرم  با تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات پیش رو بیان کرد: شهادت آیت‌الله شهید رئیسی به عنوان یک رئیس جمهور پرکار و مقتدر نشان داد که مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران حاضرند جان خود را برای مردم تقدیم کنند.

وی با اشاره به یکی از سفرهایی که ریاست جمهور شهید به استان بوشهر و شهرستان تنگستان داشت، یادآور شد: در واقع اعتباری را برای کمک هزینه خرید تجهیزات، تکمیل و بهسازی فضاهای فیزیکی مورد نیاز بیمارستان امام‌حسین(ع) شهر اهرم مصوب کردند که طی این ۳ سال خدمت دولت سیزدهم اجرایی شد.

وی تصریح کرد: بعد از شهادت آیت‌الله شهید رئیسی کشور کار خود را انجام داد و خللی ایجاد نشد و شیطنت‌های دشمنان راه به جایی نبرد.

حسینی با اشاره به برگزاری انتخابات زودهنگام اظهار کرد: فارغ از هر نتیجه‌ای، باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم چون این حضور حداکثری اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در بعد ملی و بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

رئیس بیمارستان امام‌حسین(ع) شهر اهرم با بیان اینکه دولت سیزدهم منشأ خدمات و تحول و توسعه در کشور بوده است، گفت: اکنون که در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری چهاردهم هستیم.

وی یادآور شد: به پاس قدرشناسی از خدمات رئیس جمهور شهید باید در این انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم چرا که این انتخابات تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

حسینی تاکید کرد: حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان و تداوم حرکت ملت در مسیر خدمت رئیس جمهور شهید است.

رئیس بیمارستان امام‌حسین(ع) اهرم در پایان تصریح کرد: فرد انتخاب شده باید این امیدی که در جامعه تزریق شده بود را بیش از پیش افزایش و این مهم با بصیرت و آگاهی مردم شدنی است.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=4046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.