• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
2
رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان:

تنها آزمایشگاه استان که پاسخگویی پیامکی دارد

  • کد خبر : 1561
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۴۱
تنها آزمایشگاه استان که پاسخگویی پیامکی دارد
رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: آزمایشگاه مرکزی اهرم تنها آزمایشگاه دولتی استان که جواب آزمایش‌ها را با پیامک به مراجعه‌کنندگان ارسال می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، ماه زرافشون رفیعی بیان داشت: با تمهیدات اندیشیده شده تمامی جواب آزمایش‌ها در آزمایشگاه مرکزی اهرم با پیامک برای مراجعه‌کنندگان ارسال می‌شود تا این آزمایشگاه تنها آزمایشگاه دولتی استان باشد که از این فرآیند برای پاسخ گوئی به مردم بهره می‌برد.

وی تصریح کرد: دقت در آنالیز نمونه‌های آزمایشگاهی یکی از موارد مهم در هر آزمایشگاهی محسوب می‌شود که در آخرین اقدام صورت گرفته در آزمایشگاه مرکزی اهرم با خرید یک دستگاه الایزا اتوماتیک این مورد ارتقا یافته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: آزمایشگاه مرکزی اهرم در حال حاضر تمامی تجهیزات موردنیاز برای هر نوع آزمایشی را دارا است و از این حیث نیاز به مراجعه مردم به خارج از شهرستان برای انجام آزمایش‌ها نیست.

رفیعی اظهار داشت: در نه‌ماهه نخست سال جاری ۱۲ هزار نفر به آزمایشگاه مرکزی اهرم مراجعه کرده‌اند که ۱۰۱ هزار نمونه آزمایشگاهی برای آن‌ها انجام‌شده است.

رفیعی افزود: آزمایش‌ها هورمونی نظیر تیروئیدها، اختلالات هورمونی بانوان، آزمایش پروستات، آزمایش ویتامین D، ذخیره آهن، آزمایش‌ها ویروسی نظیر هپاتیت B، هپاتیت C و ایدز در آزمایشگاه مرکزی اهرم انجام می‌شود.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=1561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.