• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
فرماندار تنگستان:

تنش آبی در تنگستان کاهش یافت

  • کد خبر : 1329
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۹:۵۶
تنش آبی در تنگستان کاهش یافت
فرماندار تنگستان گفت: با مدیریتی که در مشکل تنش آبی شهرستان تنگستان طی ۲ سال گذشته صورت گرفته در این زمینه این شهرستان با کمترین مشکل مواجه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی یکشنبه شب در بازدید از چند پروژه عمران شهری و روستایی تنگستان با اشاره به اینکه آغاز بازسازی و نوسازی پروژه‌های عمران شهر و روستایی در شهرستان تحت عنوان نهضت عملیات‌های عمرانی در این دولت آغاز شده عنوان داشت: طی ۲ سال گذشته با توجه به مشکل تنش آبی که در تنگستان از گذشته وجود داشت و همچنین وضعیت ضعیف خطوط انتقال و کسری مخازن و هم شبکه فرسوده داخلی، با برنامه ریزی صورت گرفته از تعداد ۸ روستای که میانگین عمر خطوط انتقال آب آنها بیش از ۴۰ سال می‌گذشت از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان تاکنون نوسازی خطوط پنج روستا انجام شده و بقیه نیز در حال انجام است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در دولت سیزدهم مخازن آب دلوار، رستمی، سالم آباد، بنه گز تکمیل شده و آب شیرین بندر محمد عامری نیز در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: خطوط انتقال آب بندر رستمی با همکاری قرارگاه حسن مجتبی (ع) در این دولت آغاز شد و الان نیز مراحل تکمیل آن در حال انجام است.

و ی بیان کرد: همچنین خط انتقال آب از چغادک به روستاهای میانی بخش مرکزی و خطوط انتقال آب به روستاهای گلنگون و سمل در این دولت انجام شد که کمک بسیار خوبی جهت پایداری آب و حل مشکل روستاها این شهرستان شد.

وی یاد آور شد: با مدیریتی که در مشکل تنش آبی شهرستان طی ۲ سال گذشته صورت گرفته در این زمینه تنگستان با کمترین مشکل مواجهه بوده است.

فرماندار تنگستان همچنین در بازدید جداگانه ای از اسکله دلوار با اشاره به اینکه در شهرستان و بخش دلوار هفت اسکله تجاری، صیادی وجود دارد بیان کرد: در این دولت با پیگیری که توسط استاندار بوشهر صورت گرفته است در حوزه اسکله و بندر سازی و موضوعات مرتبط اتفاقات بسیار خوبی در تنگستان افتاده است

لطفی اضافه کرد: طی ۲ سال گذشته در اسکله‌های محمد عامری، عامری و بوالخیری در حوزه روشنایی، تجاری، باراندازی و … کارهای خوبی انجام شده است.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=1329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.