• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
فرماندار تنگستان:

تعامل برای حل مشکلات در دستور کار باشد

  • کد خبر : 1338
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
تعامل برای حل مشکلات در دستور کار باشد
فرماندار تنگستان گفت: شهرداری‌های اهرم، آباد و دلوار به اتفاق اداره اصناف شهرستان با تعامل و هم افزایی رفع مسائل و مشکلات مردم در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنکسیر، احمد لطفی عصر دوشنبه در نشست بررسی استعلامات صدور پروانه کسب و ساماندهی کسبه مزاحم شهری در شهرستان تنگستان اظهار داشت: خیلی از شهرستان‌های استان و حتی کشور که پیشرفت و توسعه و بیشتری داشتند مدیران آن مناطق با حفظ حریم قانونی و مقرراتی در واقع با تعامل و هم افزایی زمینه توسعه آن شهرها فراهم کردند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: نیاز است در شهرهای دلوار، اهرم و آباد هم از نگاه هم افزایی البته در همه حوزه‌ها تمام دستگاه‌ها نسبت به هم طور عمل کنند که فضای توسعه با روند با کیفیت تری اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های توسعه در شهرهای شهرستان این است که باید از «ما می‌توانیم» استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید شهرداری‌های اهرم، آباد و دلوار به اتفاق اداره اصناف شهرستان با تعامل و هم افزایی حل، رفع مسائل و مشکلات مردم در دستور کار خود قرار دهند.

لطفی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش، گزارش فعالیت کاری که کاری خیلی خوبی است و هم با، تشویق و دعوت مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات تنگستان داشته باشید، گرچه مردم فهیم شهرستان در همه دوره‌ها تاریخ برگزاری انتخابات گذشته با حضور با شکوه و پرشور و حداکثری بیشترین مشارکت داشتند.

فرماندار تنگستان افزود همه ما وظیفه داریم که تلاش کنیم انتخاباتی سالم، سلامت محور، امنیت محور، رقابت محور و مشارکت محور با حضور حداکثری مردم در ۱۱ اسفند در فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انجام شود.

وی بیان کرد: مدیران باید توجه داشته باشند تحت هیچ شرایطی وظیفه نداریم از فردی حمایت یا علیه فردی جبهه گرفته شد همه فقط فرمایشات مقام معظم رهبری را مد نظر خود قرار دهند.
منبع: مهر
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=1338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.