• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
2
فرماندارتنگستان:

ترویج مسائل قرآنی از دستاوردهای انقلاب است

  • کد خبر : 1627
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۳۰
ترویج مسائل قرآنی از دستاوردهای انقلاب است
فرماندار تنگستان گفت: گسترش ترویج مسائل قرآنی در شهرها و روستاهای کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی جمعه شب در مسابقات استانی یک روز قرآنی حنانه در روستای رستمی شمالی در بخش دلوار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان داشت :۱۲ بهمن سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی است و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی است و تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه دارد.

فرماندار تنگستان با گرامی داشت یاد و خاطر امام (ره) و شهدا و همه کسانی که از ابتدای انقلاب تا به امروز کاروان انقلاب را همراهی کردند تصریح کرد: دستاوردها و تفاوت‌هایی در انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده ولی جوانان به اقتضای سنی پیشرفت‌هایی که در انقلاب داشتیم این موارد را کمتر لمس کنند باید در این ایام کسانی که آن دوران را لمس و قبل از انقلاب را دیدن برای نسل جوانان بیان کنند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: نمونه بارز توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی تحمیل هشت سال جنگ بر ملت ایران اسلامی بود که با تمام امکانات و ظرفیت نظامی بر ایران حمله کردند ولی با جانفشانی و ایثارگری شهدا و رزمندگان در واقع شکست خوردند و پروژه سخت کنار گذاشتند ولی توطئه‌های دیگر در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: غربی‌ها با فرافکنی، بزرگنمایی و سیاه نمایی بعضی از مشکلات کشورمان را بزرگ نشان بدهند در صوتی که خودشان صد برابر مشکل دارند نیاز هست در این ایام دستاوردهای ۴۵ سال نظام جمهوری اسلامی ایران با تحلیل‌های درست جامعه ارائه شود تا نقشه‌های شوم و بی اساسی که دشمنان و معاندین و دولت‌های استکباری که می‌خواهند جوانان ایران اسلامی را دل سرد و نا امید کنند و این توطئه نیز نقش بر آب شود.

لطفی خطر نشان کرد: یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین قرآن است، ترویج مسائل قرآنی در شهرها و روستاهای کشور است بررسی شود قبل از انقلاب چند مؤسسه قرآنی در شهرستان بود که در حوزه روخوانی، صوت، تجوید، تفسیر و موضوعات متفاوت که فعالیت داشته باشند امروز اینها از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار تنگستان از خواهرانی که در حوزه قرآن در شهرستان تلاش دارند تشکر و تاکید کرد: قرآن حکم نور و روشنایی دارد کسانی که در حوزه قرآن حضور دارند و در بحث‌های قرآنی فعال هستند مسیر معرفت و کمال، پیشرفت فرهنگی و معنوی و اجتماعی خود را پیدا کردند.

وی بیان داشت: انتظار داریم شما به عنوان سفیران قرآنی ضمن ترویج مسائل قرآنی زمینه حضور دیگر افراد جهت وارد شدن به این میدان مهیا تا آنان نیز فعالیت کنید.

در پایان ۵۰ نفر برتر در زمینه صوت، تجوید، حفظ و روخوانی قرآن جهت شرکت در مسابقات استانی انتخاب شدند.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=1627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.