• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
فرماندار تنگستان:

بیمارستان اهرم تجهیزات بیشتری نیاز دارد

  • کد خبر : 3596
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
بیمارستان اهرم تجهیزات بیشتری نیاز دارد
فرماندار تنگستان گفت: در کمیته برنامه ریزی سال جاری ۱۵ میلیارد تومان جهت تجهیزات و امکانات بیمارستانی بیمارستان امام حسین(ع) اهرم اختصاص داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی عصر چهارشنبه در نشست با رئیس و مسئؤلان واحدهای درمانی بیمارستان اهرم در فرمانداری شهرستان تنگستان اظهار کرد: تجهیزات و امکاناتی که ظرف این سه سال به بیمارستان امام حسین(ع) اهرم اضافه شده و خدمات خوبی که در این مدت انجام شده موجب رضایت نسبی مراجعین به این بیمارستان به شده است.

فرماندار تنگستان گفت: در سال جاری اعتباراتی در زمینه‌های نیازهای این بیمارستان به استان، ملی و شهرستان و آنچه لازم دارد به بیمارستان امام حسین(ع) اهرم اضافه کنیم تا زمینه استفاده بیشتر برای مردم فراهم شود.

وی اضافه کرد: در سال جاری پشتیبانی لازم از بیمارستان امام حسین(ع) انجام خواهد شد باید سیستم استانی آن نیز مساوی با اعتبارات اختصاصی شهرستان از اعتبارات ملی و استان نیز اعتباراتی به این بیمارستان اختصاص دهد که نیازاست نقش علوم پزشکی استان در اعتبارات شهرستان بارز و آشکار باشد.

لطفی با اشاره به اینکه بیمارستان امام حسین(ع) شهر اهرم ۳۲ میلیارد تومان جهت تجهیزات و امکانات بیمارستانی نیاز دارد خاطرنشان کرد: در کمیته برنامه ریزی سال جاری ۱۵ میلیارد تومان جهت تجهیزات و امکانات بیمارستانی بیمارستان امام حسین(ع) اهرم اختصاص داده خواهد شد در صورتی که علوم پزشکی استان نیز مساوی همین اعتبار به بیمارستان امام حسین(ع) از اعتبار استانی و ملی اختصاص بدهد.

احمد لطفی ادامه داد: در کمیته برنامه ریزی سال ۱۴۰۲ اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و سلامت شهرستان اختصاص داده شده است که ۱۶ میلیارد تومان آن تخصیص یافته دانشگاه علم پزشکی نیز اعتباری معادل ۸ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و سلامت شهرستان تخصیص داده است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه فاز اول بیمارستان امام حسین(ع) اهرم در سال ۱۳۸۶ با خدمات تحت بستری، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و زایشگاه افتتاح شد، تصریح کرد: و اکنون بخش‌های بیمارستانی شامل دیالیز، تالاسمی، اورژانس، داخلی، اطفال، زایشگاه و بخش‌های پاراکلینیکی آن شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، سونوگرافی و درمانگاه تخصصی در بیمارستان امام حسین(ع) شهر اهرم است.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.