• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
فرماندار تنگستان:

به تمام معنا فساد ستیز بود

  • کد خبر : 3506
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
به تمام معنا فساد ستیز بود
فرماندار تنگستان گفت: در همین دولت هم با توجه به این موضوع که مقام معظم رهبری هم از دولت خواهان بود مقاوم ایستاد و مبادی اصلی فساد در کشور بسته شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، شامگاه چهارشنبه ۲ خرداد مراسم یادبود شهدای خدمت در مصلا نماز جمعه اهرم برگزار شد.
در این مراسم احمد لطفی اظهار کرد: آیت‌الله شهید رئیسی در تمامی مسئولیت‌هایی که داشت چه دستگاه قضا چه آستان قدس رضوی و چه در حوزه مسئولیت کوتاه ریاست جمهوری در واقع از جنس مردم، پشتیبان و حامی مردم، و احیاگر حقوق عمده مردم بود.


فرماندار تنگستان گفت: آیت‌الله شهید رئیسی با رفت و آمدهای پر تکرار با نشست و برخواست‌هایی که در روستا و شهر داشت به‌دنبال این بود که شناخت بیشتر نسبت به وضع موجود داشته باشد و در واقع تکلیف خود را درست و الهی انجام دهد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله شهید رئیسی در هر منصبی که بود و هر مسئولیتی که داشت یک مبارز به تمام معنا با فساد بود تصریح کرد: در واقع فساد ستیز به تمام معنا بود در همین دولت هم با توجه که این موضوع که مقام معظم رهبری هم از دولت خواهان بود مقاوم ایستاد و مبادی اصلی فساد در کشور بسته شد.

وی افزود: آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت شریف ایران در تمامی دوران مسئولیت و خدمت صادقانه ، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر تلاش نمودند و لحظه‌ای آرام نداشت.

احمد لطفی بیان کرد: سانحه دلخراش و شهادت خادم‌الرضا رئیس‌جمهور محبوب ملت ایران و جمعی از همراهان ایشان مایه تأثر و تألم فراوان مردم ایران گردید و داغ جانسوزی بر قلوب مومنین وارد نمود.آیت الله شهید رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند. که یاد ، خاطر ،خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

فرماندار تنگستان افزود: بی‌شک درخت تنومند ایران اسلامی در چند دهه اخیر شاهد طوفان‌های زیادی بوده است، اما همواره پس از فراز و نشیب‌ها پابرجا مانده است و اکنون با هدایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند هیچ خللی در مسیر جمهوری اسلامی به وجود نخواهد آمد.

لطفی گفت: با تمام‌توان رهرو راه این شهیدان والا مقام هستیم و در خدمت به مردم عزیر کوشا خواهیم بود، چون که روش منش این شهید عزیز و سعید نیز جز این نبود.

در این مراسم همچنین مداحی با عزاداری مردم و تشییع نمادین شهید، سنج دمام سنتی بوشهری و اجرای سرود برگزار شد.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.