• امروز : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
کل 537 امروز 0
0
0
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تنگستان:

ایران با حمایت مردم به اقتدار رسیده است

  • کد خبر : 4023
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
ایران با حمایت مردم به اقتدار رسیده است
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تنگستان گفت: جمهوری اسلامی ایران با حمایت و پشتیبانی گسترده مردم، به عزت و اقتدار رسیده است و مردم با حضور در انتخابات‌، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با اراده خود رئیس جمهور خود را انتخاب می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد علیپور دعوت و مشارکت مردم شهرستان تنگستان به شرکت در انتخابات هشت تیرماه را اینگونه اظهار کرد: همچنان که شرکت در انتخابات وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تنگستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با حمایت و پشتیبانی گسترده مردم، به عزت و اقتدار رسیده است، گفت: مردم با حضور در انتخابات‌، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با اراده خود رئیس جمهور خود را انتخاب می‌کنند.

وی هشت تیرماه را روز جلوه همدلی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران صحنه‌ای دیگر از عزم راسخ برای مشارکت در سرنوشت خود را به نمایش می‌گذارند.

علیپور یادآور شد: بدون تردید در این دوره حساس نیز مردم شهرستان تنگستان و ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور در انتخابات، نقش سازنده خود را در سرنوشت کشور تبیین می‌نمایند.

رئیس دامپزشکی شهرستان تنگستان با بیان اینکه در دولت‌های قبل، اردوی جهاد دامپزشکی وجود نداشت خاطرنشان کرد: از وقتی که دولت سیزدهم شروع به کار کرد سیاست سازمان و ریاست جمهوری این بود که افرادی که ضعیف‌تر و قشر محروم هستند از امکانات دولتی یا نظام بتوانند بهره‌وری بهتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: پیرو طرح جهاد تبیین دامپزشکی، ما به روستاییان و جمعیت هدفی که داریم و خصوصاً با تاکید بر مناطق محروم خدماتی رایگان ارائه داده‌ایم.

برای دام‌ها ویزیت و واکسناسیون رایگان انجام می‌شود.

علیپور تصریح کرد: مردم به اقدامات آیت‌الله شهید رئیسی فکر می‌کنند و قطعاً انتظار دارند کاندیدی که انتخاب می‌شود خصوصیات آیت‌الله شهید رئیسی را داشته باشد و ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد.

رئیس دامپزشکی شهرستان تنگستان با بیان اینکه شهید خدمت، بین مردم بود و تلاش‌های جهادگونه‌ و بدون وقفه و پیگیری‌هایی که داشت خیلی مهم و اثرگذار بود، تصریح کرد: مراکز تکثیر و پرورش میگو و همچنین پرورش ماهی در قفس که شهرستان تنگستان در کشور سرآمد است، از اقدامات دولت سیزدهم است.

وی هم‌چنین با اشاره به اینکه شهرستان قبلاً تنها فقط داروخانه دامپزشکی داشت، افزود: مطب دامپزشکی که اختصاصاً ویزیت و جراحی دامپزشکی انجام بدهد را به صورت اختصاصی در شهرستان نداشته‌ایم، اما در دولت سیزدهم این مطب راه اندازی شد.

علیپور در پایان افزود: از عموم مردم شهرستان تنگستان دعوت می‌کنم تا بار دیگر در انتخاباتی دیگر حضور پرشور داشته و شخص اصلح خود را اتنخاب نمایند و سرافرازی انقلاب اسلامی ایران را با مشارکت خود رقم بزنند.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=4023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.