• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهرم:

ایجاد امنیت توسط سپاه فراتر از مرزهاست

  • کد خبر : 2487
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
ایجاد امنیت توسط سپاه فراتر از مرزهاست
رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهرم: در واقع سپاه پاسداران امروز فراتر از مرزهای کشور در برخی از کشورهای منطقه که تحت ظلم استکبار جهانی قرار گرفته‌اند فعالیت دارد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، عادل اسوار، رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهرم، با صدور پیامی از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، اقدام مقتدارانه در موشک باران رژیم غاصب صهیونیستی تقدیر کرد.

اسوار گفت: دوران بزن در رو تمام شده است و رزمندگان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اجازه خودنمایی به هیچ متجاوزی را نخواهند داد.

وی اعلام کرد: سپاه پاسداران با اقتدار در حوزه موشکی و پدافندی که فعالیت دارد و ماموریت‌های تنبیهی موشکی و پهبادی علیه دشمنان را انجام می‌دهد که اخیراً نیز با عملیات «وعده صادق» به دو پایگاه رژیم سفاک صهیونیستی حمله کرده و یک سیلی کمرشکن به صهیونیست‌ها زده و سیستم‌های پدافندی آن‌ها را به تمسخر گرفت.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهرم در ادامه بیان کرد: دشمنان باید بدانند که هر اقدامی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند با پاسخی کوبنده‌تر مواجه خواهند شد.

عادل اسوار خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و تدابیر دولت سیزدهم به‌ سمت موفقیت‌های بیشتر در ابعاد مختلف حرکت می‌کنیم.

اسوار با اشاره به نقش این نیروی مردمی در ایجاد امنیت در کشور و حتی در منطقه که بسیار مهم است گفت: در واقع سپاه پاسداران امروز فراتر از مرزهای کشور در برخی از کشورهای منطقه که تحت ظلم استکبار جهانی قرار گرفته‌اند فعالیت دارد. 

وی تاکید کرد: این اقدام سریع و دقیق سپاه پاسداران، علیه رژیم سفاک اسرائیل، نشان دهنده قدرت دفاعی و توان رزمی ایران اسلامی است که ثابت کرد هر دشمن متجاوزی را به اشد مجازات تنبیه می‌کنیم.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=2487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.